Therese Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Nej det er ikke ulovligt...men det er fesent at snyde...og det du beder om i det oprindelige indlæg er: "flere stemmer til hende" og ikke flere stemmer til konkurrencen.... Personligt deltager jeg aldrig i noget, for det er vildt så mange der "hjælper" hinanden... Det er præcis sådan jeg har det! Altså, det kan da godt være at det er lidt barnligt af mig at jeg ikke gider stemme, men det bliver sgu nok lidt et princip. Jeg synes folk skal vinde, fordi folk synes det er det pæneste/bedste billede og ikke fordi vedkommende har flest venner. Men som luciente siger er det da en sød tanke.. Men nu når vi er ved det, så har jeg ikke fået så mange stemmer i "månedens hund" konkurrencen... hint hint... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 De kan, så vidt jeg husker, vinde en rejse, hvis deres billede vinder Så ville jeg sgu også tigge stemmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg bliver også Rasmus Modsat. Så vil se om jeg kan hitte ud af at finde det billede med æblet på facebook og stemme på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg gider heller ikke det der stemmetiggeri. Synes det er sølle. Men derudover synes jeg da at det er dejligt, at du på 14 dage er blevet så tæt relateret med ejeren af den barf-butik du lovpriste herinde for 14 dage siden, at du kan kalde hende for en veninde. For det er jo hendes hund. Men I deler jo selvfølgelig også race, så I har jo en del til fælles... Men det var sandelig ikke et reklameindlæg :roll::roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Øøøøh hvem siger at man tigger stemmer fordi man reklamere med konkurrencen? Konkurrencen går altså ud på at få flest stemmer. Desuden stemmer folk vel ikke på billedet, hvis ikke de synes det fortjener at vinde, synes da det lyder som om, at du har lidt ondt i røven. Kender du hende personligt siden at du er så sur over i ikke er venner derinde? For man rydder vel op i sin venneliste ind i mellem, det gør jeg ihvertfald. Har også oplevet at facebook har slettet nogle uden jeg opdagede det. Nu er det jo ikke første gang hun sletter og tilføjer og sletter og tilføjer. Og jeg blev slettet blandt andet fordi jeg kom til at kommentere på hendes "Tørfoder gør hunden syg og slår den ihjel". Eller det var ihvertfald lige efter den kommentar, jeg røg Men hende om det og jo det er da tiggeri, når der er lavet en gruppe om at stemme på det billede og der bliver sendt links ud til ens facebook-profil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg synes da egentligt for det første, at du skal blande dig totalt udenom mit privatliv, hvem jeg er veninder med eller ej, sig mig lige en ting, er den her slags forums her til for at du skal sidde og gemme dig bag computeren, så du kan nedlade og svine andre mennesker som du personligt overhovedet ikke kender? fordi så kan jeg da virkelig godt se hvem der er mest sølle. Jeeez, ramte jeg noget ømt? Hvem gemmer sig bag hvad, siger du? Jeg står i det mindste ved hvem jeg er med mit eget navn herinde og gemmer mig ikke bag fakeprofiler for at gøre reklame for mig selv. Men det var sandelig ikke et reklameindlæg :roll::roll: Overhovedet ikke, det kan du nok forstå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg mangler popcorn og cola til denne tråd :klap: Kom frisk med flere indlæg... Jeg bliver helt nostalgisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Altså jeg må indrømme at jeg har set... ganske få gange dog, men jeg HAR set brugere herinde bede folk stemme på dem i en foto konkurrence, og efterfølgende set en masse "stemt"... Så måske det ikke er "rasmus modsat" man bliver, men mere når det er en fremmede der beder om det... For det virker som om det er okay når det er en "god bruger" der beder om stemmer? I dont get the fuss... Jeg stemmer altid når folk beder mig stemme i en konkurrence, men jeg stemmer altid på det billede JEG har lyst til at stemme på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 men det er da ikke den første stemmefisker-tråd vi har haft herinde :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Altså jeg må indrømme at jeg har set... ganske få gange dog, men jeg HAR set brugere herinde bede folk stemme på dem i en foto konkurrence, og efterfølgende set en masse "stemt"... Så måske det ikke er "rasmus modsat" man bliver, men mere når det er en fremmede der beder om det... For det virker som om det er okay når det er en "god bruger" der beder om stemmer? I dont get the fuss... Jeg stemmer altid når folk beder mig stemme i en konkurrence, men jeg stemmer altid på det billede JEG har lyst til at stemme på! Jeg er ligeglad hvem det er, jeg synes stadig ikke det er i orden, og lader generelt være med at stemme så.... men denne gang åbnede jeg lige munden...*bøvs*... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Et æble?Min stemme går til den her hund Food On My Dog ! Den skulle sipelthen ha' Nobels fredspris den hund der!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg sad lige og søgte for at finde de gamle tråde, jeg vil ikke udstille folk, men jeg kan da sige at.. Nogen har skiftet mening De har nemlig positivt stemt for folk i en "vi fisker stemmer"-tråd, og i denne tråd skrevet at de synes det er noget bavl.. MEN det er jo også tilladt at skifte mening, det gør jeg også selv engang imellem, jeg synes måske bare at man skal lade være at slikke røv på "de gamle brugere" og så give en ny bruger sådan en overhaling som denne her... Det synes jeg faktisk er rigtig dårlig stil! Fair nok at man siger; Ærligt jeg gider ikke stemme på en hund jeg ikke kender, havde det været en hund jeg kendte så havde jeg selvfølgelig stemt. Men at man siger man bliver "rasmus modsat" og synes det er dårligt at bede om stemmer, og så i andre tråde har stemt, synes jeg bare sender det helt forkerte budskab til nye brugere herinde... Man skal ikke have flere "rettigheder" eller blive bedre behandlet bare fordi man har været her længere, eller er mere velset end andre. Nå, surt opstød, men jeg synes bare ikke det er okay at give sådan en overhaling, når det kommer fra folk der før har stemt for andre... Øv altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Uanset hvem der fisker stemmer, så stemmer jeg ikke.. Det er rigtigt, at det ikke er altid jeg siger noget og det ved jeg egentligt ikke hvorfor jeg ikke gør.. Måske er det noget med at vælge sine kampe? Der er vel ingen grund til at give sig til at diskutere med folk, som man skal "se" hver dag over noget ubetydeligt, men når det er "fremmede," er man nok mere ligeglad.. Ikke fordi jeg vil lyde led eller noget, men sådan tror jeg bare jeg har det.. Og det er vel egentligt meget naturligt.. Sådan har jeg det i hvert fald med mange ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg sad lige og søgte for at finde de gamle tråde, jeg vil ikke udstille folk, men jeg kan da sige at.. Nogen har skiftet mening De har nemlig positivt stemt for folk i en "vi fisker stemmer"-tråd, og i denne tråd skrevet at de synes det er noget bavl.. MEN det er jo også tilladt at skifte mening, det gør jeg også selv engang imellem, jeg synes måske bare at man skal lade være at slikke røv på "de gamle brugere" og så give en ny bruger sådan en overhaling som denne her... Det synes jeg faktisk er rigtig dårlig stil! Fair nok at man siger; Ærligt jeg gider ikke stemme på en hund jeg ikke kender, havde det været en hund jeg kendte så havde jeg selvfølgelig stemt. Men at man siger man bliver "rasmus modsat" og synes det er dårligt at bede om stemmer, og så i andre tråde har stemt, synes jeg bare sender det helt forkerte budskab til nye brugere herinde... Man skal ikke have flere "rettigheder" eller blive bedre behandlet bare fordi man har været her længere, eller er mere velset end andre. Nå, surt opstød, men jeg synes bare ikke det er okay at give sådan en overhaling, når det kommer fra folk der før har stemt for andre... Øv altså! Ups, nu håber jeg satme ikke det er mig, der har stemt, men bare har glemt det - det ville godt nok være pinligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Ups, nu håber jeg satme ikke det er mig, der har stemt, men bare har glemt det - det ville godt nok være pinligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Og så smiler du bare hemmelighedsfuldt... Tsk tsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg fiskede stemmer, fik stemmer og tabte til en skide fritte:mrgreen: Men jeg var bruger herinde og havde været det i noget tid. De fleste vidste bestemt hvem Bella var, og det var mig selv der bad folk stemme. Jeg stemmer gerne på folk jeg kender, hvis jeg i øvrigt kan stå inde for det. Ellers undlader jeg at stemme:-) Men en ny bruger der muligvis har oprettet en profil "under cover" vil jeg ikke stemme på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jeg stemmer gerne på folk herindefra hvis de beder om det. men det er jo fordi jeg "kender" de hunde. en fremmed hund kender jeg ikke.. men trumfer det billede er det da også det jeg stemmer på. men generelt kan man jo godt lide at se andre trumfe, er det så nogle man "kender", er det jo 10 gange bedre at vide man har hjulpet. opfordrer folk til en stemme er jeg kritisk og stemmer på det bedste billede. ser jeg en tilfældig konkurrence med en "kendt" hund, stemmer jeg som regel på den. men ja.. en fremmed hund gider jeg ikke stemme på medmindre billedet er suverænt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts