Dorte Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Månedens hund oktober 2012 "Glad i låget" Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. oktober. Vis profil: Dorte - Hunde Forum HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. oktober kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. I denne måned må der kun 1 hund på billedet, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Denne måneds kategori er valgt af september måneds vinder. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her) Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Har du fået mit billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Ja :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Ja :5up: Gider du så ikke svare når jeg sender billedet til dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Bare til orientering - jeg skriver kun tilbage til jer, hvis jeg ikke kan se billedet eller hvis det ikke opfylder månedens tema. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Bare til orientering - jeg skriver kun tilbage til jer, hvis jeg ikke kan se billedet eller hvis det ikke opfylder månedens tema. Ok jeg blev bare bange for at du ikke havde fået det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2012 Hvad vil det sige at en hjemmesiden har stamtavlefunktion? Den kan lave sådan en her Stamtavle - www.123hjemmeside.dk/Livas-verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2012 Ok jeg blev bare bange for at du ikke havde fået det! Du kan jo evt. hakke af i rubrikken for kvittering på pb:-) Og apropos - Caro, har du fået min pb? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Du kan jo evt. hakke af i rubrikken for kvittering på pb:-) Og apropos - Caro, har du fået min pb? Hehe Ja jeg har fået den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Husk at sende billeder til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv Nej, jeg kan heller ikke. Kun hvis jeg kopierer det og så bliver det rigtig lille ift. de andre. Det er lidt træls. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv sætte url ind fra billede i album eller net. du kan ikke uploade fra computer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Nej, jeg kan heller ikke. Kun hvis jeg kopierer det og så bliver det rigtig lille ift. de andre. Det er lidt træls. når du indtaster url-adresse, står der så ikke Retrieve remote file and reference locally under? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 når du indtaster url-adresse' date=' står der så ikke Retrieve remote file and reference locally under? Jo, jeg gør ligesom hvis jeg skal sætte et billede ind i et indlæg, men den går bare i stå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Jo, jeg gør ligesom hvis jeg skal sætte et billede ind i et indlæg, men den går bare i stå. mystisk. hvor kopierer du webadresser fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 sætte url ind fra billede i album eller net. du kan ikke uploade fra computer. Hmm, Det må jeg se om jeg kan finde ud af. Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Husk - fristen udløber i dag 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bonniemaria Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Jeg er ny herinde og vil gerne lige sikre mig, at du har modtaget mit billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Ja. Det er kommet. Prøv at læs tråden igennem. Normalt hører i kun tilbage fra mig, hvis billedet enten ikke kan ses eller slet ikke passer på kategorien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bonniemaria Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Jep, det havde jeg også læst. Da jeg er ny, villle jeg bare lige sikre mig, at jeg har gjort det rigtigt. Tak for svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts