tjikson Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kiggede lige på racen i dag, og den lød egentlig attraktiv til fremtidig valg af race... Nogen der har erfaring med den generelt og har hørt om den skulle have noget sygdoms mæssigt?.. den virker som en sund og dejlig race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Kan desværre ikke hjælpe, kender slet ikke racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Den virker heller ikke vildt udbredt.. fandt 4-5opdrættere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Jeg har haft en på hvalpehold; sød og samarbejdsvillig - men det er hvalpe jo:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Hvorfor vil du vide noget om dem? Vil du gerne have en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Mener du Glen of Imaal Terrier? Det andet siger mig intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Mener du Glen of Imaal Terrier? Det andet siger mig intet Jæps Hvorfor vil du vide noget om dem?Vil du gerne have en? Fordi jeg altid kan lide at udvide mit verdens billede ... Fordi jeg godt ville høre om bagsiderne ved sådan en, da jeg som sagt godt kunne se den som en fremtidig race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Jæps Fordi jeg altid kan lide at udvide mit verdens billede ... Fordi jeg godt ville høre om bagsiderne ved sådan en, da jeg som sagt godt kunne se den som en fremtidig race Okay Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts