JeanetteH Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jamen, de kommet fordi solen skinner gennem hans ører:-) Nu tog jeg lige hele hovedet helt op til skærmen og ja, nu kan jeg godt se det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg vil også have hvalpebilleder. Forhåbentlig snart.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Vi er nogle stykker Jeg har heller ingen hvalpebilleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Aika 9 uger Aika 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Ok, men det er jo ikke så meget pointe i det, for han ligner jo bare sig selv. Her er billederne, jeg faldt for på dba.dk, da jeg ledte efter hund. [ATTACH=CONFIG]96411[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96412[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96413[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96414[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96415[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96416[/ATTACH] Og her er et billede fra lige efter jeg fik ham hjem. :ae: [ATTACH=CONFIG]96417[/ATTACH] Og her nogle helt nye af ham, 5 1/2 år gammel. :hjerte: [ATTACH=CONFIG]96418[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96419[/ATTACH] Neeej han ser da meget mere voksen ud, mere pels og rødere - og stort lys i de små øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Chivas med r*ven til, 11 dage gammel: Chivas ca. 9 uger: Chivas ca. 5 mdr.: Joya på sin mors pote, 3 dage gammel: Joay ca. 8 uger: Joya ca. 9-10 uger gammel, tror jeg Chivas 6½ år gammel og Joya 2½ år: Flica er jo en "genbrugshund", så hende har jeg ingen hvalpe billeder af, men jeg prøver lige at finde et fra da hun var ung, sammen med et nyt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Vi er nogle stykker Jeg har heller ingen hvalpebilleder Jeg ville ønske jeg havde kendt Vinnie som hvalp - ikke kun fordi hun garanteret var nuttet, men også fordi hun så muligvis var blevet mindre sær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Som 4 måneder gammel (vi har ingen hvor han er yngre for vi fik/købte ham som 4 måneder gammel) På hans et års fødselsdag Og nu (14 Måneder i morgen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Flica ca. 6 år, hvis jeg ikke husker helt forkert Ca. 6 år mener jeg 12½ år -og sikker denne gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Selv om Leroy ikke er hos os mere kan jeg ikke dy mig for at vise nok det mest nuttede hvalpebillede, jeg nogensinde har taget: Og ca. 1 1/2 år senere (det er min mor på billedet) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 OT - men åh hvor jeg savner Leroy billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Her er billeder af Kaia da hun var 8-10 uger og det var dem jeg faldt for, da vi besluttede os for at få nr. 2 Og sådan så hun ud da vi fik hende 5 mdr. gammel: Og sådan ser hun ud nu, 3 år gammel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Og så er der jo Yoda, som godt nok ikke er voksen... Men godt på vej til at blive det: 4 uger gammel: 8-9 uger gammel: Og nu, 6 mdr: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Vi er nogle stykker Jeg har heller ingen hvalpebilleder Men Janni lagde i sin tid nogle hvalpebilleder af ham på sin hjemmeside, dem kan du da få. Neeej han ser da meget mere voksen ud, mere pels og rødere - og stort lys i de små øjne Tak, jeg ser også et stort lys i hans øjne, dejligt at andre også kan se det. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cricht Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Lille Oluf Synes Oluf var overnuttet før, men NU Jeg er heeelt solgt!!! Pajko, 8 uger Pajko, ca. 2 år Det kan man da kaldes at ældes med ynde Egon cirka 3 mdr og 3 år Benny 2 mdr og 1,5 år Da jeg åbnede denne her tråd, håbede jeg sådan at du havde været på besøg herinde først Buddha Selv om Leroy ikke er hos os mere kan jeg ikke dy mig for at vise nok det mest nuttede hvalpebillede, jeg nogensinde har taget: Hvor er han skøn!! Og :5up: for god timing med kameraet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Men Janni lagde i sin tid nogle hvalpebilleder af ham på sin hjemmeside, dem kan du da få. [ATTACH=CONFIG]96448[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96449[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96450[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96451[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96452[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96453[/ATTACH] Jamen altså! Tusind tak for det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Dejlige hunde over hele linjen :hjerte: Tak, jeg ser også et stort lys i hans øjne, dejligt at andre også kan se det. :kys: Ja min karmabesked om, at han smiler på de nyere billeder var afsendt inden jeg læste Buddhas indlæg :5up: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Bella 8 uger og Bella nu snart 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Tænk at det vildeste billede i en hvalpe-billed-tråd er af en grandvoksen hund (han er udvokset her, ikk?) og en ældre dame er fuldstændigt facineret :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Dengang Nu .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 (rettet) Hvor er de skønne alle sammem Darko som hvalp 8 uger gammel og i dag 20 måneder gammel Redigeret Oktober 12, 2012 af Ninkamus nyt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Han er altså min yndlingsschæfer... Sååå flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Åh altså!! Alle de skønne H-F hunde som hvalpe. Note til mig selv - køb en hvalp næste gang fremfor en brugt hund på 19 måneder. Jeg fik aldrig nogen hvalpebilleder at se fra opdrætter, som også var sælger. ØV! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg har desværre ingen hvalpebilleder af Luffe - han var 2 år, da jeg fik ham. Men her er Oskar: Først 3 hvalpebilleder af damp-hunden Og så 2 billeder af en liiidt mere rolig løve på ca 3 år (det første billede er lånt fra Jannis hjemmeside) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts