Franziska Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 HF driller utrolig meget i dag.. Så her et billed taget af Missing. Maya er nu 19 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 HF driller utrolig meget i dag.. Så her et billed taget af Missing. Maya er nu 19 mdr [ATTACH=CONFIG]96729[/ATTACH] Nu kom jeg til at tænke på det du siger med hendes ører. Kunne det tænkes, at der i hendes far, er husky? Det har i en periode (måske stadig?) været "normalt" at blande siberian husky og Alaskan Malamute (og så blev de kaldt Alaskan Husky - min svigerinde har sådan en) Huskyerne har jo de store ører, hvor Mutterne har de små bamseører lidt a la samojederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Maya:lun: Hun ER altså smuk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Tak Buddha, har desværre ikke Nikko mere, han blev aflivet i 2009... Men ja burde da lige få taget lidt flere billeder Mou, det tvivler jeg på, Cooper er labrador og hanhund og 3½ år gammel Men de kunne sikkert hygge sig rigtig meget sammen og skabe sig tosset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Nu kom jeg til at tænke på det du siger med hendes ører. Kunne det tænkes, at der i hendes far, er husky? Det har i en periode (måske stadig?) været "normalt" at blande siberian husky og Alaskan Malamute (og så blev de kaldt Alaskan Husky - min svigerinde har sådan en) Huskyerne har jo de store ører, hvor Mutterne har de små bamseører lidt a la samojederne. Alaskan husky bliver stadig avlet i stor stil i Norge... men der er blandet noget jagthund i også... de er super effektive til træk. Alaskan husky fra den sydlige del af Norge, de har mindre pels, end dem man avler i nordnorge.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Lille Oluf Store Oluf Så smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Nu kom jeg til at tænke på det du siger med hendes ører. Kunne det tænkes, at der i hendes far, er husky? Det har i en periode (måske stadig?) været "normalt" at blande siberian husky og Alaskan Malamute (og så blev de kaldt Alaskan Husky - min svigerinde har sådan en) Huskyerne har jo de store ører, hvor Mutterne har de små bamseører lidt a la samojederne. Altså opdrætteren har overtaget ham som Alaskan malamute, må lige se om jeg ikke har et billed og mor-fra og Maya.. Synes at både mor og far har store øre.. (Moren er med tavle) og det faren der står tættes på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Alaskan husky bliver stadig avlet i stor stil i Norge... men der er blandet noget jagthund i også... de er super effektive til træk. Alaskan husky fra den sydlige del af Norge, de har mindre pels, end dem man avler i nordnorge.. Det er også fra Norge min svigerinde har sin :blink: Hun har boet der en del år. Planen var netop en træk/vandringshund, der kunne bære. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Det er også fra Norge min svigerinde har sin :blink: Hun har boet der en del år. Planen var netop en træk/vandringshund, der kunne bære. Det er de helt sikkert gode til... Jeg var meget sammen med dem på billedet i vinters. Dejlige hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Chinook ca 1 uge gammel: Tøjbamse i størrelse 6 uger: 8 uger: 4 mdr 9 mdr: Og et doven kræ i størrelse 1 ½ år: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Lille Lakrids 6 uger gammel 8 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Og Loke - jeg har ikke ret mange hvalpebilleder af Loke da jeg ikke fik ham før han var 8 mdr - men jeg kendte ham som hvalp - mødte ham på hvalpetræf da han var 3 mdr. På det sidste billede er han lige flyttet ind - det er ham til venstre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Chinook ca 1 uge gammel: Tøjbamse i størrelse 6 uger: 8 uger: 4 mdr 9 mdr: Og et doven kræ i størrelse 1 ½ år: Hvor er han skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Loke som voksen[ATTACH=CONFIG]96746[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 3 måneder 4,5 måneder 13 måneder 3,5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Årh ha... Tror altså jeg må have sådan en bamse hund en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 8 uger: ø jeg begynder at forstå hvorfor rigtig mange tror Ludwig er en berner sennen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Her er Nelson. 9 uger gammel, 6 mdr. gammel og ca. 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Her er Florence. ca. 5-6 uger gammel ca 10 mdr. gammel Ca. 1 år gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Og sidst men ikke mindst: *HUGO* 8 uger 9-10 uger 3 mdr 5 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 ø jeg begynder at forstå hvorfor rigtig mange tror Ludwig er en berner sennen.... En mini berner.... godt min skiller sig ud... alle er meget betagede af hendes flotte farver og... ja Aida.... og de siger ikke at det er en berner senne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 ca. 3ugers hos opdrætteren (første besøg) da vi fik hende hjem aftenene efter hendes første udstilling (babyklassen) hos opdrætteren, ca. ½år Det sidste hvor hun er fyldt et år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Jeg LIKE alle de dejlige billeder af jeres hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 ø jeg begynder at forstå hvorfor rigtig mange tror Ludwig er en berner sennen.... Jep, han ligner meget - den lille tut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Isa min Isa født 27 marts 2001 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts