Lab-lover Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Cody 2 mdr gammel Cody 4 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Det er så nu man bliver lidt ærgerlig over at man ikke har hvalpebilleder af sin hund Eller, det er jeg jo hele tiden, men nu bliver jeg lige mindet om hvor træls det er.. hehe.. Gad jeg virkelig godt have.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Pajko, 8 uger Pajko, ca. 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Pajko, 8 uger Pajko, ca. 2 år SUPER LÆKKER hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 SUPER LÆKKER hund!! Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Mange tak Pajko:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Ihh alle de små hundehvalpe :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 [ATTACH=CONFIG]96351[/ATTACH] Årrrrrrh, SO CUTE:lun: Jeg er helt solgt i det billede også! hvor er det bare SKØNT! Mig 3. Super Karla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Hun var den dejligste hvalp og er en helt fantastisk hund Jeg har ingen ide om hvad jeg har gjort for at fortjene hende... Men et eller andet må jeg have gjort rigtigt... Min lille arbejdsmaskine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Egon cirka 3 mdr og 3 år Benny 2 mdr og 1,5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg har ingen hvalpebilleder af Tyson, han var 14 mdr, da jeg fik ham. Vi vil gerne se som 14 mdr og nu billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jeg har ingen hvalpebilleder af Tyson, han var 14 mdr, da jeg fik ham. Men sjovt at se før og efter billederne af alle hundene. Men er enig med Buddha, 14mdr og nu... Tænkte på dig tidligere da jeg gik og kaldte Ludwig for lille musling :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Barney 8 uger: Og her er han vel... ja han er 18 mdr. nu, men billedet er vist et par mdr. gammelt: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Cody som hvalp: Cody som voksen: Cody var en blanding af 3/4 labrador og 1/4 engelsk springer spaniel. Han blev desværre kun 1 år og 10 mdr. da han havde rigtig dårlige hofter og måtte aflives. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Zaki som hvalp: Zaki som voksen: Zaki var en kleiner munsterlander, som desværre kun blev 3 år. Han havde en medfødt hjerneskade som blev værre og værre og som desværre gik voldsomt udover hans adfærd en gang imellem. Så han fik fred til sidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Og her er Vaks: ingen hvalpebilleder, da han er internathund, men må altså lige smide et billede - nu har i jo set alle de andre og han skal ikke snydes (selvom det er lidt fjollet). Vaks er nu i hundehimlen efter 12,5 år her på jorden, hvor jeg var heldig at kende ham i 10,5 år. En fantastisk hund, som man kun har en gang i livet. Han var virkelig en éner. Vaks var en labradorblanding. (Sikkert med noget fox terrier eller DSG i). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Hailey 5 uger Hailey - stærkt på vej til 13 år :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Her er Molly som 9 uger og 11 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Hailey 5 uger [ATTACH=CONFIG]96407[/ATTACH] Hailey - stærkt på vej til 13 år :hjerte: [ATTACH=CONFIG]96406[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Her er Molly som 9 uger og 11 mdr [ATTACH=CONFIG]96408[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96409[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96410[/ATTACH] Molly:hjerte: Hun har også de der "mongolagtige" øjne som Bella har:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Lidt af Bubber Nyfødt, første af kuld på 9. lige fået øjne 9 uger unghund, kan ikke huske hvor gammel. og nu 12 år Undskyld spam , svært at vælge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Flipsedyret 6 måneder ca Nu 5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Det er korrekt. Solen er bag ham på billedet. Lige en kommentar til Luna: Hvor er hun dog smuk og holder sig fantastisk godt! Der er lissom 2 røde prikker ved hans ører, tror det er dem Missing mener:-D Og tusind tusind tak for den kommentar:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Vi vil gerne se som 14 mdr og nu billeder! Ok, men det er jo ikke så meget pointe i det, for han ligner jo bare sig selv. Her er billederne, jeg faldt for på dba.dk, da jeg ledte efter hund. Og her er et billede fra lige efter jeg fik ham hjem. :ae: Og her nogle helt nye af ham, 5 1/2 år gammel. :hjerte: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Der er lissom 2 røde prikker ved hans ører, tror det er dem Missing mener:-D Jamen, de kommet fordi solen skinner gennem hans ører:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts