Gæst Iben B Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Her er billeder af Kaia da hun var 8-10 uger og det var dem jeg faldt for, da vi besluttede os for at få nr. 2 [ATTACH=CONFIG]96434[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96435[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96436[/ATTACH] Og sådan så hun ud da vi fik hende 5 mdr. gammel: [ATTACH=CONFIG]96437[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96438[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96439[/ATTACH] Og sådan ser hun ud nu, 3 år gammel: [ATTACH=CONFIG]96440[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96441[/ATTACH] Qeeee-hute!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Nutidsbilleder courtesy of Showdanes Mini-sprutte, 8 uger: Sputnik, 3 år Jeg har ingen hvalpebilleder af Chino. Men jeg har fra dengang hans maske var sort Billedet jeg faldt for på boxerklubbens omplaceringsside: 8 år: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Babyyyyy-girl 3 mdr 6 mdr 9 mdr 3 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 3 mdr 7½ mdr 9 mdr 1 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Har ingen babybilleder af Kimmi på pc'en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Nej, lille pjuskehoved, da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Chivas ca. 9 uger: [ATTACH=CONFIG]96422[/ATTACH] Guuuud, er det Jamie, eller...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Guuuud, er det Jamie, eller...? Ja det er det.. Chivas bedsteste ven i hele verden, da han var lille - Og det eneste hvalpebillede i den alder, jeg lige kunne finde her.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 hæ hæ.... nu kan jeg også være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Jacki 6 uger: Jacki 8 uger: Jacki 3 mdr.: Jacki 4 mdr.: Jacki 1 år: Jacki 4 år: Det bedste ved Jacki har til alle tider været hendes livsglæde, en glæde hun heldigvis stadig har overmåde i behold :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Iso som helt lille, her havde jeg lige fået hende hjem, så hun er vel 8-9 uger gammel. Og sød som sukker... Så blev hun lidt større: Her er hun ca. 1 år gammel: Lige godt 2 år: Og nu, 3 år gammel: (okay, det blev måske lidt mere end ét hvalpebillede og ét voksen-billede... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Nutidsbilleder courtesy of Showdanes Mini-sprutte, 8 uger: Sputnik, 3 år Jeg har ingen hvalpebilleder af Chino. Men jeg har fra dengang hans maske var sort Billedet jeg faldt for på boxerklubbens omplaceringsside: 8 år: :hjerte: Sputnik er vokset til tungen 3 mdr 7½ mdr 9 mdr 1 år Lækreste Rottweiler EVER! (undskyld Henriette) hæ hæ.... nu kan jeg også være med Min yndlingsløve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Iso som helt lille, her havde jeg lige fået hende hjem, så hun er vel 8-9 uger gammel. Og sød som sukker... Så blev hun lidt større: Her er hun ca. 1 år gammel: Lige godt 2 år: Og nu, 3 år gammel: (okay, det blev måske lidt mere end ét hvalpebillede og ét voksen-billede... ) Iso Rendyrket yndighed! Og så blev jeg også lige lidt blød om hjertet (endnu engang), da jeg så billedet af Jamie og Chivas :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Iso som helt lille, her havde jeg lige fået hende hjem, så hun er vel 8-9 uger gammel. Og sød som sukker... Så blev hun lidt større: Her er hun ca. 1 år gammel: Lige godt 2 år: Og nu, 3 år gammel: (okay, det blev måske lidt mere end ét hvalpebillede og ét voksen-billede... ) Skulle du nogensinde blive træt af hende, så ved du hvor du skal sende hende hen Hun er simpelthen alt for bedårende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Super tråd :klap: Vores første hund, min smukke Nikko 9 uger gammel: Her ca. 15 uger: 6 mdr: 3 år gammel: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Og så lille Cooperfis uhhh 6 uger mener jeg: 1. aften hjemme 8 uger: 15 uger ca. Teenhund 5/6 mdr. gl: Stoooor hund på ca. 1 år: 1½ år Nu: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 1. aften hjemme 8 uger: 15 uger ca. Det første billede er bare så sødt! Det andet... der er bare ikke noget som en lab i sne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Sputnik er vokset til tungen Kun lige akkurat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Oktober 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2012 Her kommer nogle af Bananna, de er nogenlunde kronologiske. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Vi fik Freja da hun var 12 uger . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Nu: :lun: Du viser da alt for sjældent billeder af dine 2 super smukke hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Og så lille Cooperfis uhhh 6 uger mener jeg: 1. aften hjemme 8 uger: 15 uger ca. Teenhund 5/6 mdr. gl: Stoooor hund på ca. 1 år: 1½ år Nu: Som hun dog ligner Freja .Er de mon søskende ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Jeg har desværre ikke nogle hvalpe billeder af Wictor, da jeg først overtog ham da han var 3år.. Men her er at af mine yndlings med ham Af Fadia har jeg jo.. MANGE *Gg* Men her er der lidt Fadia 1 dag gammel.. Fadia 2 uger gammel.. Så hende "live" første gang dagen før dette billede er taget.. Der havde hun ikke åbnet øjnene.. Dumme vovse, som allerede dengang var trodsig *G* Fadia 3 uger Fadia en måned.. (Er hende der er øverst, i fuld gang med at tæske sin bror) Fadia 8 uger.. Fadia 12 uger.. Fadia i sommers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Maya ca. 3 mdr ca. 6 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts