Hop til indhold

søger rolig hund til sosialisering!


Gæst Sunniva
 Share

Recommended Posts

Gæst Sunniva

Jeg søger en rolig voksen hund med godt sprog, til sosialisering av min westie tæve på 1 1/2 år.

Hun er usikker på andre hunder, da hennes grenser er blivet overkørt av ville unghunde for mange ganger.

Det hadde vært meget godt om hun kunne treffe en hund flere ganger, og blive trygg ved den!

Så har du lyst til at tage nogle ture, og har en hund som forstår seg på usikre hunde og gir den den plassen de skal ha for at blive trygg igjen, bliver jeg meget glad om du tager kontakt :)

 

Håber på svar

 

Vh Sunniva fra Norge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i Vanløse, så det er jo ikke så langt derifra! Jeg vil gjerne møde jer.

Jeg kan alle efter middage undtagen tirsdag :)

 

Super :-) Jeg skal til og ud af døren, men er på igen en gang i aften eller i morgen eftermiddag, så må vi lige aftale nærmere? Jeg kan kun garantere, at jeg kan i weekender, da jeg når som helst kan kaldes på arbejde - dog ikke søndag formiddag. Du kan lige smide en privat besked? Evt. med forslag til sted og tidspunkt, så kan jeg tjekke op, om det er muligt :-) Der er Vigerslevparken, Damhusengen, Østskoven, som jeg lige umiddelbart kender af mulige områder her i nærheden - jeg ved ikke lige præcist hvor Vanløse er i forhold til mig, jeg har aldrig været specielt god til det med geografien :lol: ... Men der er så alle disse steder andre hunde i større eller mindre grad. Søndermarken er nok fuldstændig no-go, tænker jeg - den er oversvømmet med hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...