JeanetteH Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Jeg ville da lige vise jer disse billeder af min frække tøs:-) Lidt fra hendes lille "sø" Og et forsøg på løb (kameraet var desværre indstillet forkert, men synes I skulle se hende løbe alligevel:-)) Og lidt non-hund: Sikke et dejligt vejr vi havde i går.. Også i dag:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Hvor er hun lækker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Tusind tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 er helt vild med billede 2 og 3 - det ligner så meget at hun rækker tunge og derefter griner af sin egen morsomhed fantastisk :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Det tror jeg du har helt ret i;-) Det er ihvertfald også min teori:-D Mange tak for ros:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Hun er lækker den "lille" Luna og hendes mor tager nogle fantastisk gode bileder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Hun er bare skøøøn flotte billeder!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Hun er lækker den "lille" Luna og hendes mor tager nogle fantastisk gode bileder. Mange tak:-) Jeg prøver og prøver:-) Hun er bare skøøøn flotte billeder!! :5up: Tusind tak, det synes jeg jo også Tak for ros:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Hun er altså bare smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Hun er altså bare smuk Tusind tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 ihhh en labbe der har sin egen s¢, hvor heldig kan man være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 ihhh en labbe der har sin egen s¢, hvor heldig kan man være? Hehe ja næsten sin egen:cool: Den er ovre bag vores hospital:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts