Gæst gadekryds Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 tyson og jeg har været slemme i dag, men det endte godt. vi var ude og gå en laaaang tur i det dejlige vejr. og lidt længere oppe af gaden, er der et par med en golden et eller andet en dame hund. hun stak af gennem hæken, og ud til os. jeg er godt klar over, at de er bange for at tyson er en slemme hund. så jeg tænkte hurtigt, og lod dem hilse på hinanden og selfølgelig var der amoriner i luften mellem hundene.:ae: konen var næsten lige så hurtig over hækken, og manden stod og råbte efter deres hund men hun havde kun øjne efter min. konen så noget overrasket ud og kommenterede så også at "han er jo slet ikke farlig" selvølgelig er min hund ikke farlig de skal bare give ham en chance og lære ham at kende ser han måske farlig ud??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 hihi skødehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Altså jeg kan godt være lidt bekymret for om han lukker blodtilførelsen i ens ben, når han leger skøde hund... Men han ligner en søøøød vuffer, og er det sikkert også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 det kan du tro han er men han ved ikke at han ikke er en lille skøde hund og efterhånden en hund på 50 kg de sidder heller ikke så længe sådan når peter bliver blå i ansigtet så ryger tyson ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 27, 2008 Rapporter Share Besvaret September 27, 2008 Han er da en bonecrusher Næh han ser nu meget fredelig ud Dejligt at damen også fandt ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Det var da en dejlig oplevelse for alle!. Nogle gange er det sjovt som hunde kan gøre god reklame for sig selv. Når de altså får mulighed for det. Han ser god ud den "lille" mand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia G Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Han ser rigtig nuser ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Ai altså, hvordan kan det være så store hunde tror de stadig kan? Og jo, Tyson ser mægtig farlig ud, han er jo lige ved at angribe sin far Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 28, 2008 Rapporter Share Besvaret September 28, 2008 Ai altså, hvordan kan det være så store hunde tror de stadig kan? Og jo, Tyson ser mægtig farlig ud, han er jo lige ved at angribe sin far jeg tror simpelhen ikke deres hjerne vokser lige så hurtik som deres krop derfor tror de stadig de kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zantie Besvaret September 29, 2008 Rapporter Share Besvaret September 29, 2008 Vi har jo nogle gange samme problem med Lexus, hvis folk ikke lige kender ham...Men han minder utrolig meget om tyson:-D Han tror oz stadig at han er en skødehund og ved slet ikke at han er så stor som han er...Vejer næsten 55kg nu..... Men synes nu tit at store hunde er gode, godmodige og rolige... Han ser bare så skøn ud ham Tyson-drengen:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst c-schneiders Besvaret September 30, 2008 Rapporter Share Besvaret September 30, 2008 Det er lidt sjovt som folk går og tror at hunde er farlige, bare fordi de er lidt store. Der skal ikke meget til nu til dags. Men tyson ser nu gangske fredlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 30, 2008 Rapporter Share Besvaret September 30, 2008 Tyson er da bare for lækker :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 30, 2008 Rapporter Share Besvaret September 30, 2008 jeg er ikke tvivl om at vores 2 frygtede farlige "wanna-be-skøde" hunde kunne lege godt sammen, sammen med lexus, selvom cujo er lidt udenfor vægtklasesn er alt hans kilo også ren muskel han har ikke hængehud som tyson og lexus.. har selv prøvet en ligende situation og man har det godt bagefter fordi man VED ejerne skammer sig over at tror at ens hund spiser småbørn og prutter flammer........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2008 og prutter flammer........ Uh, det er sq tæt på at Aslan kan gøre overståen adder! Ormekur og kogt lever, som han ikke er vandt til, puha det stinker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Oktober 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2008 jeg er ikke tvivl om at vores 2 frygtede farlige "wanna-be-skøde" hunde kunne lege godt sammen, sammen med lexus, selvom cujo er lidt udenfor vægtklasesn er alt hans kilo også ren muskel han har ikke hængehud som tyson og lexus.. har selv prøvet en ligende situation og man har det godt bagefter fordi man VED ejerne skammer sig over at tror at ens hund spiser småbørn og prutter flammer........ jeg kan ikke være mere enlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Oktober 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2008 Uh, det er sq tæt på at Aslan kan gøre overståen adder! Ormekur og kogt lever, som han ikke er vandt til, puha det stinker! det lyder heller ikke lækkert ad ad ad :syg:hvoefor giver du da også ham sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2008 det lyder heller ikke lækkert ad ad ad :syg:hvoefor giver du da også ham sådan noget Fordi kræet besluttede at praktisk talt ikke spise noget i 4 dage og på 5 dage slet ikke noget. Så ned itl dr. dyr og få ormekur og gennem tjekkes. Han har så en infektion i kroppen som er årsagen til mistet appetit. Men lever kan han lige til nød og næppe få ned. Og hvad gør man ikke for sin lille skattebasse? Men ud over ikke at have spist særlig meget og slet ikke andet end vådt tørfodder, til at få 300 g kogt lever i maven....puha han stinker! Godt vi ikke ryger længere :blink: Hunden selv er snu nok til at ligge med hovedet UD af soveværelses døren....det kan vi andre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Oktober 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2008 jeg har opdaget en ny ting hos tyson i dag han lå og snork sov ude i sin kurv efter en times leg med sin bold i haven jeg stod og lavede mad og kunne høre at han sov for han snorker HØJT men i der øjeblik jeg åbnede pakken med coktailpølser vågner han og kom farende for a få sin 2 pølser som han altid har fået men derfra og så til at kunne kende lyden af pakken??????? han er ind i mellem mærkelig den hund og nu har han fået sine 2 pølse og har lagt sig til at sove igen hmmmm:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2008 jeg har opdaget en ny ting hos tyson i dag han lå og snork sov ude i sin kurv efter en times leg med sin bold i haven jeg stod og lavede mad og kunne høre at han sov for han snorker HØJT men i der øjeblik jeg åbnede pakken med coktailpølser vågner han og kom farende for a få sin 2 pølser som han altid har fået men derfra og så til at kunne kende lyden af pakken??????? han er ind i mellem mærkelig den hund og nu har han fået sine 2 pølse og har lagt sig til at sove igen hmmmm:engel: Sådan har vi det med leverpostej og kong bolden, uanset hvad cujo laver så opdager han hvis jeg åbner pakken med leverpostej for at fylde hans kongbold, han opdager ikke jeg nupper kongbolden, men baconleverpostejen :mums::mums: Men pudsigt som de kan genkende en lyd/evt. duft uanset hvad de laver, men imponerende tyson kan gøre det i søvne :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Oktober 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2008 dejligt at hører en positiv udgang af en lille hæk smutter:-D og mon ikke de mennesker lærte ikke at dømme så meget på det ydre:cool: men give en chance frem over nu...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts