Hop til indhold

jeg og tyson har været slemme i dag

Gæst gadekryds
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

tyson og jeg har været slemme i dag, men det endte godt.

vi var ude og gå en laaaang tur i det dejlige vejr. og lidt længere oppe af gaden, er der et par med en golden et eller andet en dame hund.

hun stak af gennem hæken, og ud til os.

jeg er godt klar over, at de er bange for at tyson er en slemme hund.

så jeg tænkte hurtigt, og lod dem hilse på hinanden og selfølgelig var der amoriner i luften mellem hundene.:ae:

konen var næsten lige så hurtig over hækken, og manden stod og råbte efter deres hund men hun havde kun øjne efter min.

konen så noget overrasket ud og kommenterede så også at "han er jo slet ikke farlig" selvølgelig er min hund ikke farlig

de skal bare give ham en chance og lære ham at kende

ser han måske farlig ud???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
Ai altså, hvordan kan det være så store hunde tror de stadig kan?

Og jo, Tyson ser mægtig farlig ud, han er jo lige ved at angribe sin far :lun:

jeg tror simpelhen ikke deres hjerne vokser lige så hurtik som deres krop derfor tror de stadig de kan

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo nogle gange samme problem med Lexus, hvis folk ikke lige kender ham...Men han minder utrolig meget om tyson:-D Han tror oz stadig at han er en skødehund og ved slet ikke at han er så stor som han er...Vejer næsten 55kg nu.....

Men synes nu tit at store hunde er gode, godmodige og rolige...

Han ser bare så skøn ud ham Tyson-drengen:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke tvivl om at vores 2 frygtede farlige "wanna-be-skøde" hunde kunne lege godt sammen, sammen med lexus, selvom cujo er lidt udenfor vægtklasesn er alt hans kilo også ren muskel :-D han har ikke hængehud som tyson og lexus..

har selv prøvet en ligende situation og man har det godt bagefter fordi man VED ejerne skammer sig over at tror at ens hund spiser småbørn og prutter flammer........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
jeg er ikke tvivl om at vores 2 frygtede farlige "wanna-be-skøde" hunde kunne lege godt sammen, sammen med lexus, selvom cujo er lidt udenfor vægtklasesn er alt hans kilo også ren muskel :-D han har ikke hængehud som tyson og lexus..

har selv prøvet en ligende situation og man har det godt bagefter fordi man VED ejerne skammer sig over at tror at ens hund spiser småbørn og prutter flammer........

jeg kan ikke være mere enlig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
Uh, det er sq tæt på at Aslan kan gøre overståen adder!

Ormekur og kogt lever, som han ikke er vandt til, puha det stinker!

det lyder heller ikke lækkert ad ad ad :syg:hvoefor giver du da også ham sådan noget

Link til indlæg
Del på andre sites

det lyder heller ikke lækkert ad ad ad :syg:hvoefor giver du da også ham sådan noget

Fordi kræet besluttede at praktisk talt ikke spise noget i 4 dage og på 5 dage slet ikke noget. Så ned itl dr. dyr og få ormekur og gennem tjekkes.

Han har så en infektion i kroppen som er årsagen til mistet appetit. Men lever kan han lige til nød og næppe få ned. Og hvad gør man ikke for sin lille skattebasse? Men ud over ikke at have spist særlig meget og slet ikke andet end vådt tørfodder, til at få 300 g kogt lever i maven....puha han stinker! Godt vi ikke ryger længere :blink:

Hunden selv er snu nok til at ligge med hovedet UD af soveværelses døren....det kan vi andre ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst gadekryds

jeg har opdaget en ny ting hos tyson i dag han lå og snork sov ude i sin kurv efter en times leg med sin bold i haven jeg stod og lavede mad og kunne høre at han sov for han snorker HØJT men i der øjeblik jeg åbnede pakken med coktailpølser vågner han og kom farende for a få sin 2 pølser som han altid har fået men derfra og så til at kunne kende lyden af pakken??????? han er ind i mellem mærkelig den hund og nu har han fået sine 2 pølse og har lagt sig til at sove igen hmmmm:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har opdaget en ny ting hos tyson i dag han lå og snork sov ude i sin kurv efter en times leg med sin bold i haven jeg stod og lavede mad og kunne høre at han sov for han snorker HØJT men i der øjeblik jeg åbnede pakken med coktailpølser vågner han og kom farende for a få sin 2 pølser som han altid har fået men derfra og så til at kunne kende lyden af pakken??????? han er ind i mellem mærkelig den hund og nu har han fået sine 2 pølse og har lagt sig til at sove igen hmmmm:engel:

Sådan har vi det med leverpostej og kong bolden, uanset hvad cujo laver så opdager han hvis jeg åbner pakken med leverpostej for at fylde hans kongbold, han opdager ikke jeg nupper kongbolden, men baconleverpostejen :mums::mums:

Men pudsigt som de kan genkende en lyd/evt. duft uanset hvad de laver, men imponerende tyson kan gøre det i søvne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites