søster lagkage Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 film hende, det ville jeg gøre, så kan du forhåbentligt få bekræftet, at hun er ligeglad og lægger sig til ro, og så er du fri for dårlig samvittighed. jeg har mac og bruger photobooth, når jeg en gang imellem angribes af nysgerrighed og vil se, hvad halfdan laver, når han er alene. hvis din computer har indbygget kamera, må der næsten findes et program på maskinen, som kan optage? herhjemme hedder det også kun én gang om dagen, men det er fordi jeg har en separationsfølsom hund, for ham er selve afskeden tydeligvis den store hurdle, snarere end hvor længe han er alene (det er så heller aldrig længe-længe). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Vi har sådan set ingen alene hjemme problemer. Har indtil nu gået ud fra at hun bare falder til ro når vi går. Mit spørgsmål bunder i nysgerrighed, fordi jeg fandt ud af at andre hunde kun er alene hjemme én gang om dagen. Men jeg har faktisk overvejet at filme hende, bare for at se hvad der sker. Men ved ikke lige hvordan man skal gribe det an?? Bruger man bare et web-cam? Ok, det var bare slet ikke det indtryk jeg fik i dit start indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Anton og Kato er kun alene hjemme en gang om dagen. Så hellere være alene lidt længere, frem for at gå fra dem flere gange. Kato er ret så ligeglad, men Anton har haft store alene hjemme problemer, så derfor bliver der kun sagt farvel en gang dagligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 tidligere har vi ikke gået igen, men nu sker det af og til og han reagerer ikke på det. Jeg ville dog ikke turde hvis jeg havde en hund der havde haft svært ved at lære at være alene hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Her er det maks 1 gang om dagen, virkelig sjældent 2 gange. Hvis jeg havde en hund der var ligeglad med jeg gik ville jeg også være ligeglad, men nu tilrettelægger jeg så alt der skal ske ud af huset uden hund kan klares af en omgang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts