Hop til indhold

Interview med Cesar Millan


millemus
 Share

Recommended Posts

 

Og så syntes jeg ærlig talt at CM sablede sit hjemland ned, når han sad og fyrede det pis af med at der hvor jeg kommer fra er der ikke dyrehandlere, for alle ved jo at Mexico er et 4 verdens land eller nowet...

 

Han mener det på ingen måde som en nedsabling, hele interviewet igennem får han det fremstillet sådan, at man i Mexico har en langt mere naturlig måde at omgås hunde på end i USA - og kommentaren med, at de ikke har dyrehandlere i Mexico, er i relation til, at de ikke bruger stødhalsbånd og lignende træningsredskaber (= der er ikke nogle dyrehandlere, hvor man kan købe den slags), det siger han, at han først stødte på, da han flyttede til USA.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror sagtens du ville kunne få job hos ekstra bladet...:mrgreen:

 

Tak, men nej tak :mrgreen:

 

(skulle jeg dog få det, ville jeg nok gøre lidt mere ud af at tjekke og dobbelttjekke, i stedet for at tage det hele på memoir - havde kun set interviewet den ene gang :lol:

 

Hov hvordan gik det med det der job på amager der gerne ville have dig???

 

Jamen, det gik fint, men det var jo "kun" et vikariat gennem vikarbureauet :-) I dag har der desværre ikke været noget (eller, jo, det kan ske endnu, men sandsynligheden er meget lille)

 

Her er videoen med Holly - vist i slowmotion:

[video=youtube;RDb-wsQzAeI]http://www.youtube.com/watch?v=RDb-wsQzAeI

 

Takker! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

 

Arhhh... Så hundene skal bare "æde" ham i en eller anden form :vedikke:

 

 

:hmm: Ja det var vist det jeg tænkte og skrev, :genert:...i en anden form var kun for at vise lidt hensyn, men omvendt, hvis råfodring er sundere for hundene, vil jeg da på ingen måde stille mig på tværs!:engel:

 

At børn (i uvidenhed) kan være lidt hårdhændede ved dyr, er en ting...men CM er jo ikke et barn, han er bare en voksen tilbeder af kynisme og ondskab, og at tvivle på han ikke er fuldt vidende om hvad han har gang i, er ikke muligt...for mig! :fornaermet::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...