Hop til indhold

Hvilken sygeforsikring passer bedst??

Gæst CarinaogJonas
 Share

Recommended Posts

Gæst CarinaogJonas

Hej allesammen.

Vi har lige fået os en engelsk bulldog og vil meget gerne ha ham en sygeforsikring som dækker bedst muligt.. Men er svært at finde rundt i hvad der passer bedst til hans race som jo kan have lidt mange problemer.. Så er der nogen der kan hjælpe mig godt på vej.. ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har jeg lavet en søgning på "sygeforsikring" og har fået følgende resultater:

http://www.hunde-forum.dk/search.php?searchid=1420047

Prøv at kigge lidt på nogle af dem, og se om du kan få en fornemmelse. Derefter kan du prøve at tage kontakt til et par forskellige forsikringsselskaber, og høre hvilke forbehold de har på bullere.

Nogen af det du skal være opmærksom på er allergi. Og husk at der kræves helbredsattest hvis hunden er over 4 år gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige fået en lille mops, og har tegnet forsikring hos dyrekassen.... Vi havde tidligere hos alm. brand, men de vil ikke tage os denne gang fordi vi havde 11 "skader" med vores gamle hund....Jeg har søgt meget på nettet, og det jeg fandt frem til er at alm. brand og dyrekassen er langt de bedste til en hunde sygeforsikring. De er livsvarige og egenbetalingen er lav, henholdsvis 300 kr ved alm brand og 650 ved dyrekassen. Vi har valgt en total hundeforsikring hos dyrekassen, den er kun 200 kr dyrer end en alm sygeforsikring hos dem, men den giver så også livsforsikring, udenlands forsikring og ekstra ansvars forsikring med i det 200 kr ekstra. Vi betaler så 1200 kr pr halvår for den forsikring. Mener at alm brand der gav vi 1500 kr årligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har begge vores forsikret i Alm. Brand da vi har hørt rigtig godt om dem gennem venner.

Jeg ved at både alm. brand og Dyrekassen er de eneste to steder du kan få dækning hele hundens liv. De andre selskaber forsikrer oftest kun til hunden er 9-10 år.

Vi valgte så alm. brand fordi deres selvrisiko kun er på 300kr og den "kun" koster 1600 om året.

Link til indlæg
Del på andre sites