Lonny Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Så har jeg hørt det med En narkobande i det voldelige slumkvarter Manguinhos har nu udstedt en dødsordre på den femårige narkohund "Boss", efter det firbenede dyr fandt frem til den store bunke cannabis, som var gemt inde i en falsk væg. Chefen for Rio de Janeiros enhed af politihunde fortæller, at "Boss" vil fortsætte sit arbejde i byens slum på trods af dødstruslen. Hunden vil nu blive beskyttet af hele ni politimænd. Narkobande udsteder dødsordre på politihund - sn.dk - sn.dk - Verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Det skam ikke unormalt.. For mange år siden var der udlovet en mega pose penge til dem der fik ram på 2 berømte/berygtede narkohunde ved den amerikansk/mexicanske grænse.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Det skam ikke unormalt.. For mange år siden var der udlovet en mega pose penge til dem der fik ram på 2 berømte/berygtede narkohunde ved den amerikansk/mexicanske grænse.. Jamen altså, det er jo helt vanvittigt Man kan sgu da ikke udstede en dødsordre på et dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Kæft altså, skulle de måske ikke overveje deres "forretninger" i stedet? Har aldrig forstået det der med at blive sur på dem der afslører banditter (politi, p-vagter, billetkontrollører osv.) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Man kan sgu da ikke udstede en dødsordre på et dyr Øjensynligt kan man - hvis den ødelægger ens 'business'. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Øjensynligt kan man - hvis den ødelægger ens 'business'. Jeg forstår ikke helt overraskelsen (forargelsen?), de myrder jo løs de narkobander, børn, kvinder, uskyldige, står noget i vejen for deres forretning, så ud til højre, så hvorfor ikke en hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Jeg har også hørt om det før. Intet er vist helligt i de kredse - som Petrine siger er mord på en hund småting i forhold til hvad de ellers foretager sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Jeg har også hørt om det før. Intet er vist helligt i de kredse - som Petrine siger er mord på en hund småting i forhold til hvad de ellers foretager sig. Jamen det er ikke som sådan fordi jeg er forarget over at de vil dræbe en hund. Det er mere en stor undren over at man på nogen måde kan mene at det er effektivt at dræbe en hund Jeg kunne forstå det hvis man besluttede at hundetræneren måtte dø fordi h*n var for dygtig til at uddanne narkohunde, men at dræbe hunden løser jo kun deres "problem" i en meget kort periode Og ydermere, så undrede det mig at man nu havde sat 9 politifolk til at beskytte denne hund, disse resourcer kunne måske have været brugt bedre, evt. ved at sende hunden på pension og erstatte den med 3 nye Så det var ikke så meget forargelse over at endnu en uskyldig skal dø i kampen mod narko, men mere en undren over hvorfor man i denne vanvittige kamp bruger tid, penge og resourcer på en hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 De er kriminelle - hvor kloge tror du lige de er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 De er kriminelle - hvor kloge tror du lige de er? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 De er kriminelle - hvor kloge tror du lige de er? Nå ja, så langt havde jeg ikke lige tænkt :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Kæft altså, skulle de måske ikke overveje deres "forretninger" i stedet? Har aldrig forstået det der med at blive sur på dem der afslører banditter (politi, p-vagter, billetkontrollører osv.) ja, for folk der ikke parkerer indenfor striberne, de er nemlig nogle rigtige BANDITTER, er de! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 ja, for folk der ikke parkerer indenfor striberne, de er nemlig nogle rigtige BANDITTER, er de! har ellers læst i AOI at det er værre at parkere rigtigt ved siden af sådan en... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Det skam ikke unormalt.. For mange år siden var der udlovet en mega pose penge til dem der fik ram på 2 berømte/berygtede narkohunde ved den amerikansk/mexicanske grænse.. Det var også det jeg tænkte på. Så jeg er ikke overrasket, nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Jeg er med Anne på den her - jeg har aldrig nogensinde forstået, hvorfor man bliver sur og gal på dem, der bare passer deres job, når det er en selv, der gør noget ulovligt. Selvfølgelig stinker det da at blive opdaget, men det må vel betragtes lidt som en erhvervsrisiko :hmm: De ved det jo, og må så lade være, hvis de ikke kan tåle det uden at true med at dræbe uskyldige - om det så er mennesker eller dyr. Så har jeg alligevel mere respekt for de mennesker, der siger "okay, jeg lavede noget lort, blev opdaget og må tage konsekvenserne af det med rank ryg" i stedet for det andet fis.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Der er desværre nogen der har utrolig lidt hjerne og meget få brikker at flytte rundt med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Der er desværre nogen der har utrolig lidt hjerne og meget få brikker at flytte rundt med. Og så kort kan det sgu da siges Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvis man tænker det er ok at henrette 16 mennesker, og stille dem i en lastbil ved motorvejen, så er det nok heller ikke svært at rationalisere sig frem til, at politihunden skal dø. Vi er jo alle forskellige;) Men dumt er det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 :hmm:Jeg ville blive meget overrasket hvis nogen ville, (eller kunne) gøre det nødvendige for at komme narko bagmænd til livs....tror ikke nogen regering i verden har svært ved at lokalisere bagmændene, men det er nok ikke ensbetydende med at man kan gøre noget ved problemet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 :hmm:Jeg ville blive meget overrasket hvis nogen ville, (eller kunne) gøre det nødvendige for at komme narko bagmænd til livs....tror ikke nogen regering i verden har svært ved at lokalisere bagmændene, men det er nok ikke ensbetydende med at man kan gøre noget ved problemet? Jeg tror der er for mange penge i den forretning til at den sådan lige kan udryddes, hvis du fjerner én bagmand, så kommer der jo bare to nye til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg tror der er for mange penge i den forretning til at den sådan lige kan udryddes, hvis du fjerner én bagmand, så kommer der jo bare to nye til Ja, og den der *mange penge foretning* er ustoppelig....ligegyldig hvilken vedtaget lov man anvender....tror jeg man må erkende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Ja, og den der *mange penge foretning* er ustoppelig....ligegyldig hvilken vedtaget lov man anvender....tror jeg man må erkende! Ja især i lande som mexico hvor de er totalt psykopater....hehe...altså narkokartellerne, ikke mexicanerne.... Nogen har snakket om at legalisere hash i DK, men det vil jo ikke udrydde markedet for de resterende ulovlige substanser....og udover det, ville regeringen jo med sikkerhed sætte så høje afgifter på, at det stadig bedre kunne betale sig at købe hos en der kender en der kender en...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Ja især i lande som mexico hvor de er totalt psykopater....hehe...altså narkokartellerne, ikke mexicanerne.... Nogen har snakket om at legalisere hash i DK, men det vil jo ikke udrydde markedet for de resterende ulovlige substanser....og udover det, ville regeringen jo med sikkerhed sætte så høje afgifter på, at det stadig bedre kunne betale sig at købe hos en der kender en der kender en...hehe Er meget enig, og så er det lige at snuseren ikke helt forstår hvad uddannelses-institusioner i DK tænker på, når man sender unge til landet (mexiko) når kampene raser i en grad der minder om total krig.....:hmm:jeg tænkte om man virkelig er blevet så trætte af studerende her i landet ....på et tidspunkt var det jo lige før at end ikke journalister turde tage dertil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts