Gæst Quiby Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Hej. Jeg ved ikke om det er postet det rigtige sted, men på vej hjem fra min hest ser jeg en død brun labrador, formentlig hvalp ligge i rabatten. Jeg går selvfølgelig ned og tjekker om den har halsbånd på, så jeg kan kontakte ejeren evt.. Det havde den ikke. Er der nogle herinde, som ved om man skal ringe et sted hen og melde det ind, eller ignorerer man bare sådan en situation? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Jeg ville samle den op, køre til en dyrlæge og se om den er chippet. ellers er det vel 1813 man ringer til nu om dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Stakkels hund ... få den tjekket for chip hos en dyrlæge. Den er måske meldt savnet hos falck og politiet. Så prøv, at hør der i første omgang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Hvor er det henne i landet ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Jeg er på gåben, så kan ikne samle den op. Tænker også lidt at den har chip. Det er i Hårup mellem Silkeborg og Århus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Ring til falck, de samler den op og tjekker chippen på den, og informerer ejerne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvad endte det med? Mener at der var noget på FB i går om en hvalp der var blevet væk, måske var det den? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Ja der stod om en hvalp på midsjælland der var væk, mener den desværre er fundet død, også påkørt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Ja der stod om en hvalp på midsjælland der var væk, mener den desværre er fundet død, også påkørt. Tak for update på den historie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 jeg fik ringet til brand og redning i silkeborg (falck henviste mig dertil) de tog sig af sagen. Den havde lagt der noget tid, for munden var næsten helt væk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Dejligt for ejeren at nogen gider ta sig af det.. Så skal de ikke rende rundt i uvished om deres hund er død eller levende.. Min veninde fandt for nogle år siden en halvt opløst schæffer, der var kravlet i skjul for at dø, ved en branddam. Der var ingen der gad ulejlige sig med at hjælpe hende, så man kunne finde frem til ejeren.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts