CrazyDogLady Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 1000 tak - ja super fede dækkener fra Ruff Wear - det er dem her. Jeg har købt dem af Birgitte fra Hundens netbutik Original Doggear Aps. - Climate Changer™ Fleece Jacket De ser superlækre ud :5up: en kan ikke se pris eller indkøbskurv...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Smukke billeder:5up: Elsker dingledyret:hjerte: Og Buzz:lun: Og missetatten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Jeg har et billede, jeg har gemt til jer :klap: :hjerte: Buzz danser ikke kun alene - også gerne sammen med Foxy Lady :banan: (billede fra tur for en uge siden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 "I'm a private dancer. Danser for money, didumdideeej" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Lidt hyggebilleder fra den lille hytte Spiser gulerødder :mums: Søvnig men såå nuttet Fede katten :hjerte: er du gaaal han blir mobset hvis man puster på hans mave Og så her til aften havde Izzie tømt hele kurven med gamle ben i sit hyggehjørne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 De ser superlækre ud :5up:en kan ikke se pris eller indkøbskurv...? Nej for det er vidst sådan en importørside.. Jeg har købt det af Birgitte fra HNB men hendes side er ikke opdateret men du kan bare ringe til hende ..eller google HundensNetbutik - hunde, halsbånd til hunde, legetøj til hunde, hundebur, hundeudstyr, hundeartikler, hundeudstyr online, hundeartikler online, hunde halsbånd, dyreforretning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Nej for det er vidst sådan en importørside.. Jeg har købt det af Birgitte fra HNB men hendes side er ikke opdateret men du kan bare ringe til hende ..eller google HundensNetbutik - hunde, halsbånd til hunde, legetøj til hunde, hundebur, hundeudstyr, hundeartikler, hundeudstyr online, hundeartikler online, hunde halsbånd, dyreforretning Ville gerne lige lurer lidt på dem, inden jeg ringede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Ville gerne lige lurer lidt på dem, inden jeg ringede Klart! Men du må bare google og se om nogle af de andre netbutikker har dem. Jeg kan ikke helt huske hvad jeg har givet men det er omkring de 500 pr stk tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Jeg har et billede, jeg har gemt til jer :klap: :hjerte: Buzz danser ikke kun alene - også gerne sammen med Foxy Lady :banan: (billede fra tur for en uge siden) Jeg skulle altså bare lære ham at danse gangnam-style :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Jeg skulle altså bare lære ham at danse gangnam-style :blink: Du kan også høre ham synge: heeeeeeeeey sexy lady Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Strudsen Sookie og så lidt af ham den Texelækkere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Astetex er texelækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Flipsedyret i tusmørke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Nogen er blevet forkælet idag :hjerte: Fordi ét ben bare ikke er nok Hun har været så benfixeret for tiden, og gnavet i sine gamle udtørrede ben :ae: Så idag måtte jeg forny kurven med ben :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Gracie har også fået ben i dag, endda rigtige ben, men det er kun fordi hun bliver 4 år i dag.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Tillykke Gracie :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Endnu engang stort tillykke til sødeste Gracie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Duffyen leger med sin isbjørn: Og det bliver man åbenbart lidt søvnig af: Duffyen putter i sin yndlingsposition: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Duffyen leger med sin isbjørn: Og det bliver man åbenbart lidt søvnig af: Duffyen putter i sin yndlingsposition: Hun passer ret så godt til sofaen og kærestens bukser:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Anton halvsover sammen med min kæreste og Kato slapper af på en af sine yndlingspladser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 :tillykke: Stort tillykke til Gracie fra Duffy som i øvrigt savner sin hundeveninde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 moonwalk der kammer lidt over Skøre fætter højben 7 km.'s oplevelsestur i dag, fik et lille lift af mine forældre, ellers havde turen været på 10 km Flipsen bobler afsted og jeg trænger til at få fjernet den der døde gnu der har overfaldet mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Stort tillykke til Gracie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieF Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Billederne er godt nok ikke fra november, men jeg har først fået dem overført i dag - det tæller vel også Sif og min kæreste leger yndlingsleg - bid i sokkerne. Herefter lidt pind-spisning :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Dette billed er fra November Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts