Claudia2500 Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tog lige et sjovt billed af Inca i hundeskoven, endda med mobil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Dette billed er fra November vidunderligt billed :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Lidt hyggebilleder af mine dejlige tornadoer Kaia: Bamse: Yoda: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 åårh nogen gode billeder missM :hjerte: Lille Yoda er SÅ cute og kaya og bamse så smukke :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Super dejlig gåtur i skoven i dag!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Super dejlig gåtur i skoven i dag!! Wow, sikke nogle farver!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Bissen holder fest :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 NAAAAAAARRRRJJJ!!!! Hvor ER hun dejlig :hjerte: åååårhada lille tykke vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Må jeg præsentere Mini-Mikkel; Magda..! :hjerte: (Kvaliteten er dog ikke den bedste, da det er fra mobilen) Årh, nuttethed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Bjæf, sikke nogle helt fantastiske efterårsfarver! Lady Bird - som vi er begyndt at kalde Leah - har opdaget det fede i at tygge reb Hvad laver I andre? Hun tog også nogle gevaldige spurteture med reb-bolden, hold fast hvor er hun bare underholdende. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Bjæf, sikke nogle helt fantastiske efterårsfarver! Lady Bird - som vi er begyndt at kalde Leah - har opdaget det fede i at tygge reb [ATTACH=CONFIG]98711[/ATTACH] Hvad laver I andre? [ATTACH=CONFIG]98712[/ATTACH] Hun tog også nogle gevaldige spurteture med reb-bolden, hold fast hvor er hun bare underholdende. Jeg ved godt, at du egentlig bedst kan lide de spidse ører til doberne, men jeg er altså vild med flapørerne - se bare hvor bløde og nusbare de ser ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Jeg ved godt, at du egentlig bedst kan lide de spidse ører til doberne, men jeg er altså vild med flapørerne - se bare hvor bløde og nusbare de ser ud. :hjerte: Jamen, jeg er også helt vild med hendes ører. Der kommer aldrig en skalpel i nærheden af dem!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Synes Lady Bird ligner en gravhund med lange ben men en meget nuttet gravhund. Med meget lange ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Benita P Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Min Cocker, Thea, på besøg hos min mor og søster weekenden 9-10/11 Min søsters lille ny hvalp og Thea hyggede sig rigtigt Og så var vi da lige en tur i skoven og nåede at tage et billede af en pæn og ren Thea inden hun rendte i mudder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Aww Izzie hygger med alle de nye ben og hold nu op hun er sååååå sød når hun ligger og putter Tillykke til smukke Gracie! Bjæf: wauw, en smuk tur! Doberfan, årh tillykke med Leah, smuk med smuk på er hun! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Trei og Minibillen har krævet flere billeder så her er et par stykker fra i dag. Jeg synes hun ser vildt stor ud på billederne, men hun er i virkeligheden lillebitte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Jeg er for gammel til dette forum - kan slet ikke følge med mere Tillykke til Blueberry og Doberfan med hvalpebørn Lille tyk lyserød mavse og flapører - så kan det ikke bleve bedre :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Doberfan: Hvor er hun bare skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Trei og Minibillen har krævet flere billeder så her er et par stykker fra i dag. [ATTACH=CONFIG]98778[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]98779[/ATTACH] Jeg synes hun ser vildt stor ud på billederne, men hun er i virkeligheden lillebitte. Åh hvor er hun dog kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Blæser? Tjoooo en smule Han står helt stille. Øre og pandehår flyver frit Bag mig? Hvad der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Det er hårdt at være hund;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Lidt forskelligt november fra os... Gåtur på den gamle flyveplads i sidste weekend Søndagshygge Sygeste lille Karla med drop i benet Johna keder sig en kende, da Karla er syg og jeg ikke vil forlade hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Trei og Minibillen har krævet flere billeder så her er et par stykker fra i dag. [ATTACH=CONFIG]98778[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]98779[/ATTACH] Jeg synes hun ser vildt stor ud på billederne, men hun er i virkeligheden lillebitte. Årh, taaaark for flere billeder! Hun er så b e d å r e n d e!!! I'm in luuuurve! Blæser? Tjoooo en smule Han står helt stille. Øre og pandehår flyver frit Bag mig? Hvad der? Hahaha ja hvad er dog det bag ham :klap: Har jeg fortalt dig at jeg elsker hans blik *swoooon* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 De ser superlækre ud :5up:en kan ikke se pris eller indkøbskurv...? Der er 2 her, det ene er dog USA og det andet England, men der er priser:-D Amazon.com: Ruff Wear Climate Changer Fleece Dog Jacket: Sports & Outdoors (351 kr plus told) Ruffwear Climate Changer Fleece Jacket (ca 558 kr) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Tak J Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts