MiniBillen Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg begynder at undres, om der findes billeder af Magda, hvor hun ikke sover eller er ved at lægge sig til rette :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Pajko hyggede sig på dagens skovtur Der kommer flere billeder senere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Ida: Det ser bestemt ud som om han nød det :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Pajko hyggede sig på dagens skovtur Der kommer flere billeder senere... Lækkert billede, vejret har også bare været virkelig dejligt i dag, perfekt til billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieF Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg har været ved strand og skov i dag med Sif og en veninde. Hun tog et par billeder, men regner med, at det er ok, at jeg lægger dem herind Har lige klippet mit hoved ud af det ene billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Lækkert billede, vejret har også bare været virkelig dejligt i dag, perfekt til billeder Bare så ærgerligt, at det bliver så tidligt mørkt, at man ikke når hjem fra arbejde inden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Hvem skal flytte sig? Hvem siger du, hvem, hvem? Jeg kommer lige lidt tættere på, så jeg bedre kan høre dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Bare så ærgerligt, at det bliver så tidligt mørkt, at man ikke når hjem fra arbejde inden Jep, I know! Det er lidt skod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg har været ved strand og skov i dag med Sif og en veninde. Hun tog et par billeder, men regner med, at det er ok, at jeg lægger dem herind Har lige klippet mit hoved ud af det ene billede Hun er så fin. Hvor meget vejer hun egentlig? Hvem skal flytte sig? Hvem siger du, hvem, hvem? Jeg kommer lige lidt tættere på, så jeg bedre kan høre dig. Close encounter of the bully kind :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Skovtursbilleder Vupti og så var Pajko styrtet op ad trapperne.. Gå videre? Men, jeg graver jo lige... :hjerte: Min AG hund! Hans indkald er ganske godt efterhånden.... Fnis SMUK :hjerte: MUUUUUUUS! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarieF Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Hun er så fin. Hvor meget vejer hun egentlig? Close encounter of the bully kind :hjerte: Tak - det synes vi også Hun vejer 6.7kg, så hun er et bette pjevs (der pt. er gået fuldstændig kold ovenpå turen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Mikkel forsøgte at rulle sig på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 haha Mikkel og Magda :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Hvem skal flytte sig? Hvem siger du, hvem, hvem? Jeg kommer lige lidt tættere på, så jeg bedre kan høre dig. Fuck han ser bare SÅ sød ud! Magda Og hvor dejligt at de legede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Hvem skal flytte sig? Hvem siger du, hvem, hvem? Jeg kommer lige lidt tættere på, så jeg bedre kan høre dig. Ihh han er bare så skøn, SKAL have en OEB en dag Udover det, så kunne det billede ligeså godt være af Inca, hun har ofte det samme udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Dude! Nus mig og glem mac'en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Ihh hvor er Mikkel og Magda søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Normalt eksploderer Buller, hvis nogen sidder på hende, men i aften orker hun intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Normalt eksploderer Buller, hvis nogen sidder på hende, men i aften orker hun intet [ATTACH=CONFIG]99304[/ATTACH] Haha... Ville altså også blive lidt arrig, hvis nogen satte sig på mit hoved Men hun er sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Se, Missing, Magda sover ikke kun :hjerte: hvor er de søde sammen :hjerte: [ATTACH=CONFIG]99294[/ATTACH] :hjerte: Sookie :hjerte: Søde, dejlige Sookie Normalt eksploderer Buller, hvis nogen sidder på hende, men i aften orker hun intet [ATTACH=CONFIG]99304[/ATTACH] Ha ha, hvad havde du gjort ved hende? Agility? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Ha ha, hvad havde du gjort ved hende? Agility? Agility om formiddagen, om aftenen dogdancingenetime med mig - SÅ var der ikke mere energi tilbage i det lille myr. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Agility om formiddagen, om aftenen dogdancingenetime med mig - SÅ var der ikke mere energi tilbage i det lille myr. :kys: Så er det helt forståeligt, at hovedsidning er tilladt. Når jeg er helt kvæstet, kan børnene også kravle rundt på mig uden jeg vågner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 [ATTACH=CONFIG]99294[/ATTACH] :hjerte: Indy-pigen :hjerte: Men hvor er Tex??????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts