Petrine Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Hvis jeg kun havde en havde den ingen ben, den ville være trænet ihjel. Synes sgu egentlig taget mine hunde er rimelig veltrænet. Beviser for sofastjælningen. Sofaen | Agilitytræning Er slet ikke i tvivl om, at dine er veltrænede (og nok mere end mange singlehunde) - men er SÅ nysgerrig og lidt misundelig, træner du alle ens, altså bruger samme kropssprog, samme bane rundt til agility etc, eller er du bare så klog, at du kan træne med ti forskellige? Jeg kommer jævnligt til at skrige opmuntrende til Zamzam, som krøller helt sammen af skrigeri, fordi jeg glemmer, hvem jeg løber med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Måske der er noget størrelsesforskellighed ind over? For mine er somend heller ikke sarte med at ligge lidt i lag Ved det ikke. Jeg har kun 150 kg. hund har jeg lige regnet ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Er slet ikke i tvivl om, at dine er veltrænede (og nok mere end mange singlehunde) - men er SÅ nysgerrig og lidt misundelig, træner du alle ens, altså bruger samme kropssprog, samme bane rundt til agility etc, eller er du bare så klog, at du kan træne med ti forskellige? Jeg kommer jævnligt til at skrige opmuntrende til Zamzam, som krøller helt sammen af skrigeri, fordi jeg glemmer, hvem jeg løber med. Jeg læser et lille mantra inden jeg går på banen. Boss: Vær stille, løb langsom, pas på tunnellerne. Joey: Skrig som svin, vid hvor dommeren er, hjælp noget mere. Kanvas: Hjælp ham. Men kan ikke altid huske det hele, men for det meste så går det. Boss flå hele banen fra hinanden hvis jeg skriger og Joey går helt i stå hvis jeg ikke skriger. Fordelen er dog at jeg ikke løber med dem alle, kun de 3, og måske Zuper når jagtsæsonen er over, men det er nu ikke bedre, driver jo med Sådan, Okay og Zuper og som til agility skal jeg også oplæse en lille mantra inden jeg går igang, om de forskellige forholdsregler jeg har med hver enkelt. Kropssproget til agility er dog det samme, er jo inkarneret Greg fan og løber kun dette, men der er lidt forskel på om jeg kan nå et forkryds eller et bagkryds med hver enkelt hund, så når jeg skal gå bane for både f.eks Boss og Kanvas, så skal jeg gå 2 baner inden i mit hoved, men det er ikke sådan at jeg udføre blindkryds med nogle og ikke med andre, det er ens for alle. Men der er meget forskel på at træne de enkelt hunde og det er vigtig at jeg har styr på dem og deres særheder inden jeg hopper ud i det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har to. Jeg nyder at se det sammenhold, som de har. De kan give hinanden noget, som jeg ikke kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 En - kæresten vil ikke have flere hunde på een gang.. desværre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har en - og får muligvis en til sommer. :banan: Så må vi jo se, om det er "nok". :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Vi har fire. En schæfer :banan:, tre löwchen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har en münsterländer, to drenter og to welsh, jeg mangler liiige en til, så er jeg på max. Nu bor jeg også et sted, hvor hundene har 4 hektar at boltre sig på, og rigeligt med vildt at træne på. Et par stykker bruges på jagt, nogen kommer med på udstilling, de bruges til lidt af hvert, alt efter hvilken hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har tre genbrugshunde, og jeg har tre, fordi de er vokset op sammen (fik dem dog i etaper) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Jeg har 2 Jeg har valgt det antal da det passer godt for mig Men også fordi tanken oprindelig var at jeg ville starte opdræt af racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleR Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 jeg har lige fået min nr 4 :banan: en meget længe ventet lille ny prinsesse. og så har jeg en hanhund, som er udstationeret hos min søster. jeg opdrætter og udstiller. har en kastereret han, 2 voksne tæver, og en tæve på 11 uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 1 fordi jeg ikke må have mere end en, her hvor jeg bor:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Vi har to! En til mig og en til manden Og vi skal have nummer tre på et tidspunkt! Men det bliver først når Penny er voksen og trænet.... Hvis det nogensinde sker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Ved det ikke. Jeg har kun 150 kg. hund har jeg lige regnet ud. [ATTACH=CONFIG]98333[/ATTACH] jeg har 60 kg hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 (rettet) jeg har ialt 4,8 kg hund fordelt på 3 hunde Redigeret November 5, 2012 af Dinah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 17 kg hos mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 27,3 kg her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Vi har 90 kg hund fordelt på to bulldogger og en dogue de bordeaux hvalp. Jeg synes ikke helt tre er nok, men det må være sådan indtil videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 6 kg fordelt på én hund. :hjerte: Ville egentlig godt have en til... en hvalp. Men af forskellige årsager kommer det nok ikke til at ske lige med det første. Jeg ved faktisk ikke, om jeg nogensinde får hund nr. 2, mens jeg har Tyson, selvom jeg jævnligt drømmer om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 jeg har ialt 4,8 kg hund fordelt på 3 hunde Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem. Vi spiser 15 kg foder på 9 dag. LOL. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 4 stk her på matriklen - de 3 af dem er mine..... Kimmi på 9 er sådan en slags pensionist, der ikke rigtig laver så meget andet end ballade mere, Vilya og Haps forsøger jeg at lave et eller andet med.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem. Vi spiser 15 kg foder på 9 dag. LOL. 2 kg på 1 mdr:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 85 kg fordelt på 4 individer Antal er en tilfældighed - 2 stk er akutte omplaceringer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem. Vi spiser 15 kg foder på 9 dag. LOL. Jeg har lige købt 15 kg. foder i dag... Satser meget stærkt på at det kommer til at vare noget mere end 9 dage Hold op, det må være dyrt i foder Og så sidder jeg lige og tænker... Hvad gør opdrættere egentligt? De har da også tit en del hunde - får man mængderabat eller hvad? Haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst caro4805 Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 WOW!! Jeg er overrasket over hvor mange hunde i har og at i ALLE sammen har hunde!! Jeg selv har ikke hund (endnu) Det får jeg engang til næste år, eller året efter!! Glæder mig!! Hunde ER og BLIVER bare det bedste!!!!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts