Maria84 Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Vi har to hunde. Det er det rigtige antal for os. Vi har ikke plads og økonomi til mere. Jeg kan godt lide at have to hunde og have en lille folk. Hundene kan give hinanden noget som mig og min kæreste ikke kan give dem. Som barn drømte jeg om at have et hus helt fyldt med hunde og det kommer nok ikke til at ske Dog har min kæreste sagt at hvis vi vinder i Lotto og køber en nedlagt egendom med masser af jord til, så må jeg godt få en trejde hund. Men der er nok heller ikke store chancer for at det sker :hmm: Vi skulle gerne ende med 35 kg hund fordelt på de to vi har nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Har 1 hund, på fredag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Har 1 hund, på fredag Ja det har man hørt noget om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 WOW!! Jeg er overrasket over hvor mange hunde i har og at i ALLE sammen har hunde!! Jeg selv har ikke hund (endnu) Det får jeg engang til næste år, eller året efter!! Glæder mig!! Hunde ER og BLIVER bare det bedste!!!!:hjerte: Ja glæd dig bare til egen hund, med din instilling kan det kun blive super! :hjerte: .....men jeg har altså ikke hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 jeg har to stks vovser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Har to stk´s pt ( det er hvad jeg kunne få tillladelse til af udlejer) så her hvor jeg bor nu er det ganske fint, men når ungen engang om 6-10 år flytter hjemmefra rykker jeg forhåbentligt op til kæresten og så skal flokken udvides med 2-3 stk sådan hen af vejen. Skal gerne ærligt indrømme jeg savner hundeflokken jeg havde sammen med min ex. hans fem og min egen, det var bare hygge, at jeg så synes hans var nogle uopdragne bæster er så en helt anden sag,meen jeg fik da skik på dem til sidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Har to styks. En Berner Sennen og en Tibetansk Spaniel. Det er rent tilfældigt, at vi har to. Der var bare pludselig mulighed for at købe tibben og så stod vi på.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peach Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 to stk. En hvid schæfer på 7 måneder og en sort schæfer på 5 måneder. Vi har kun haft den sorte i 6 uger så det er stadig nyt. Da hundene er så tæt på hinanden aldersmæssigt leger de meget sammen og er blevet meget tætte. Vi har to fordi jeg mistede min barndomshund i år, en smuk og dejllig labrador, og selvom vi havde Enya (den hvide) var det som om der manglede noget. Det passede så med at Shiva (den sorte) manglede et sted at bo ... og wupti så havde vi to schæfere Det passer perfekt med at der er en til hver når vi træner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 1 kun, kun. Pelle labbe på 6½ år i går. Tidligere havde vi altid 3 - 5 hunde, så det er lidt underligt "kun" med Pelle. Pelle nåede at være nr. 2 hund en måned, inden Trille døde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Jeg har lige købt 15 kg. foder i dag... Satser meget stærkt på at det kommer til at vare noget mere end 9 dage Hold op, det må være dyrt i foder Og så sidder jeg lige og tænker... Hvad gør opdrættere egentligt? De har da også tit en del hunde - får man mængderabat eller hvad? Haha Jeps, jeg kender ihvertfald 2, der får kennelrabat hos et foderfirma:-D De køber så ikke 15 kg's sække, men 25 kg's sække:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 .....men jeg har altså ikke hund I mit hoved har du SÅ meget en blodhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Jeg har to.... Men i min lille hyggelige ikke-virkelighedsverden, så holder jeg op med at rræne andre folks hunde og får dermed tid til at have en mere Jeg har lige knap 17 kg hund fordelt på de to... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 340 kg. hund fordelt på 5 stk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Jeps, jeg kender ihvertfald 2, der får kennelrabat hos et foderfirma:-D De køber så ikke 15 kg's sække, men 25 kg's sække:-D Jeg er sponseret med 20 sække om året og resten får jeg billigt hjem, som oftest køber vi 20 sække og så er det billigt og ellers så er det tit med at få nogle gode tilbud. Har f.eks lige købt 15 sække Taste Of The Wild på Herningsmessen til 4.5000 kr, hvilket er 300 kr. sækken, det er da ok. Og efter lidt snakken frem og tilbage har de lovet de samme tilbud bare med 25 sække i stedet. 340 kg. hund fordelt på 5 stk Du vinder. Du må have en større sofa end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Jeg er sponseret med 20 sække om året og resten får jeg billigt hjem, som oftest køber vi 20 sække og så er det billigt og ellers så er det tit med at få nogle gode tilbud. Har f.eks lige købt 15 sække Taste Of The Wild på Herningsmessen til 4.5000 kr, hvilket er 300 kr. sækken, det er da ok. Og efter lidt snakken frem og tilbage har de lovet de samme tilbud bare med 25 sække i stedet. Du vinder. Du må have en større sofa end mig Og her bruger vi så ca. 10 sække om året men fedt du får nogle gode tilbud - alt andet skulle da også lige mangle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Du vinder. Du må have en større sofa end mig Ikke større, bare flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Ikke større, bare flere Pis osse det er det der er galt, jeg har kun 1. Notet til mig selv køb flere sofaer, så skal du ikke ligge på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Har en, men har i mange år haft to. Vi må kun have en hvor vi bor nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Hej, Jeg har to hunde og det tror jeg altid, at jeg vil have med mindre økonomien sætter grænser, da de har utrolig stor glæde af hinanden . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Har 4. En holder ikke året ud, desværre. Tilgengæld vil jeg have hvalp næste år! Jeps, jeg kender ihvertfald 2, der får kennelrabat hos et foderfirma:-D De køber så ikke 15 kg's sække, men 25 kg's sække:-D Jeg er sponsoreret med 200kg årligt, men kan også købe foder i 20kgs sække. Tror kun de der aftaler gælder de helt store sække - så godt, man ikke kun har tæppetissere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Har 4. En holder ikke året ud, desværre. Tilgengæld vil jeg have hvalp næste år! Jeg er sponsoreret med 200kg årligt, men kan også købe foder i 20kgs sække. Tror kun de der aftaler gælder de helt store sække - så godt, man ikke kun har tæppetissere Hvem er det der ikke hodler året ud Siri? :ae: Skal det være en Spot-baby næste år? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Hvem er det der ikke hodler året ud Siri? :ae: Skal det være en Spot-baby næste år? Det er Lily. Er ved at overtale kæresten til at nu er det altså nu. Jeg synes hun er for dårligt gående. Frisk er hun stadig, men hun har ondt i sine forben og snubler også oftere. Så jeg hælder til 14 dages hygge på smertestillende og så aflivning! Absolut Spot-baby næste år Kan næsten ikke vente. Har hverken planlagt noget eller har fundet nogle tæver, men jeg er SÅ klar til hvalp!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem. Vi spiser 15 kg foder på 9 dag. LOL. Her spises ca 6 kg om dagen Jeg har lige købt 15 kg. foder i dag... Satser meget stærkt på at det kommer til at vare noget mere end 9 dage Hold op, det må være dyrt i foder Og så sidder jeg lige og tænker... Hvad gør opdrættere egentligt? De har da også tit en del hunde - får man mængderabat eller hvad? Haha Alle foderfirmaerne giver rabat..Bde på de store sække og de små poser, hvis ikke alle får det samme foder Jeg tror jeg har omkring 2-300 kg hund..JEg vejer dem sjældent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Pis osse det er det der er galt, jeg har kun 1. Notet til mig selv køb flere sofaer, så skal du ikke ligge på gulvet Vi har ca. 35 kg hund i alt lige nu... Og de har fået deres egen sofa Og de er begge stadig i voksealderen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Det er Lily. Er ved at overtale kæresten til at nu er det altså nu. Jeg synes hun er for dårligt gående. Frisk er hun stadig, men hun har ondt i sine forben og snubler også oftere. Så jeg hælder til 14 dages hygge på smertestillende og så aflivning! Absolut Spot-baby næste år Kan næsten ikke vente. Har hverken planlagt noget eller har fundet nogle tæver, men jeg er SÅ klar til hvalp!! Øv med Lily :ae: Men man kan ikke sige andet, end at hun i den grad har overrasket og fået max ud af det liv der på papiret slet ikke skulle have været så langt. Dejligt at i vælger at lade hende få fred med værdigheden i behold! Og spotti baby Kan du godt holde nallerne fra de 3 små røde og vente helt til næste år? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts