Hop til indhold

Hvor mange hunde har i?

Gæst caro4805
 Share

Recommended Posts

Øv med Lily :ae:

Men man kan ikke sige andet, end at hun i den grad har overrasket og fået max ud af det liv der på papiret slet ikke skulle have været så langt.

Dejligt at i vælger at lade hende få fred med værdigheden i behold!

Og spotti baby :ivrig:

Kan du godt holde nallerne fra de 3 små røde og vente helt til næste år?

Hun har nemlig i SÅ vild grad levet sit liv til fulde - synes hun skal herfra inden hun bliver dårligere. Og 14 dage på smertestillende og med så mange ben som hun overhovedet kan æde - det er da "the way to go"!

Der er ingen hvalp til mig i Sverige :( Eller det vil sige, det er der jo. Jeg har førstevalg. Men der er jo bare én hanhvalp. Der er en, som har været skrevet op i evigheder og som er helt forelsket i kuldet. Hun vil have en hanhvalp. Så selvom jeg kan "trumfe" hende og nuppe hvalpen, så vil jeg ikke. Jeg kan levende forestille mig hvor skuffet og ked af det jeg ville være, hvis det var mig selv. Hun var jo skrevet op længe før, at jeg mødte Tiff og forelskede mig. Jeg kan ikke på nogen måde få mig til at snuppe hvalpen foran hende! Heldigt for hende - surt for mig ;-)

Siger til mig selv (mange gange dagligt) at der findes mange skønne tæver og der kommer en hvalp til mig næste år!

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli
Hun har nemlig i SÅ vild grad levet sit liv til fulde - synes hun skal herfra inden hun bliver dårligere. Og 14 dage på smertestillende og med så mange ben som hun overhovedet kan æde - det er da "the way to go"!

Der er ingen hvalp til mig i Sverige :( Eller det vil sige, det er der jo. Jeg har førstevalg. Men der er jo bare én hanhvalp. Der er en, som har været skrevet op i evigheder og som er helt forelsket i kuldet. Hun vil have en hanhvalp. Så selvom jeg kan "trumfe" hende og nuppe hvalpen, så vil jeg ikke. Jeg kan levende forestille mig hvor skuffet og ked af det jeg ville være, hvis det var mig selv. Hun var jo skrevet op længe før, at jeg mødte Tiff og forelskede mig. Jeg kan ikke på nogen måde få mig til at snuppe hvalpen foran hende! Heldigt for hende - surt for mig ;-)

Siger til mig selv (mange gange dagligt) at der findes mange skønne tæver og der kommer en hvalp til mig næste år!

Fuldstændig enig - Det er sgu' heldigt for Lily hun endte hos jer :5up:

Øv, at der kun kom 3...

Men det ville være så dårlig stil at snuppe hvalpen fra hende der er skrevet op.

Personligt ville jeg være døden nær af skuffelse og tristhed, hvis det var mig der ikke fik min drømmehvalp.

Men selvfølgelig findes der mange skønne tæver... Det er bare det der med at finde dem og at ejerne så også mener hun skal have hvalpe :engel:

Kunne forstille mig, at det er væsentlig sværere at finde en tæve og en opdrætter, når man selv skal have en hvalp fra kuldet - Man ved jo præcis hvad man vil have og vil helst ikke gå på kompromis med noget.

Det er jo lidt noget andet når man skal stå og vurdere om en parring mellem to hunde generelt kunne falde godt ud, end når man også tænker "falde ud som JEG vil have det"

Har du nogle interessante forespørgsler nu, fra tæver du endnu ikke har mødt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuldstændig enig - Det er sgu' heldigt for Lily hun endte hos jer :5up:

Øv, at der kun kom 3...

Men det ville være så dårlig stil at snuppe hvalpen fra hende der er skrevet op.

Personligt ville jeg være døden nær af skuffelse og tristhed, hvis det var mig der ikke fik min drømmehvalp.

Men selvfølgelig findes der mange skønne tæver... Det er bare det der med at finde dem og at ejerne så også mener hun skal have hvalpe :engel:

Kunne forstille mig, at det er væsentlig sværere at finde en tæve og en opdrætter, når man selv skal have en hvalp fra kuldet - Man ved jo præcis hvad man vil have og vil helst ikke gå på kompromis med noget.

Det er jo lidt noget andet når man skal stå og vurdere om en parring mellem to hunde generelt kunne falde godt ud, end når man også tænker "falde ud som JEG vil have det"

Har du nogle interessante forespørgsler nu, fra tæver du endnu ikke har mødt?

Ja netop - det ville være så dårlig stil! Og så unfair overfor hvalpekøberen!

Har ingen interessante forespørgsler.. så jeg håber at den rette dukker op inden længe. Så jeg har noget at glæde mig til!

Jeg ved lige præcis hvad jeg vil have - skal bare lige finde det (og ja, overtale tæveejer... mindre detalje :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja netop - det ville være så dårlig stil! Og så unfair overfor hvalpekøberen!

Har ingen interessante forespørgsler.. så jeg håber at den rette dukker op inden længe. Så jeg har noget at glæde mig til!

Jeg ved lige præcis hvad jeg vil have - skal bare lige finde det (og ja, overtale tæveejer... mindre detalje :blink:)

Hvad søger du efter i tæven? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad søger du efter i tæven? :-)

Jeg søger en af arbejdslinjer (eller primært arbejdslinjer), god bygning og så følgende:

- godt fokus (er god til at gå ind i "boblen" med fører)

- ikke for meget "eye"

- god impulskontrol

- højt tempo (både væk fra fører og ind til fører)

- hurtige bevægelser

- høj intensitet og god attitude

- glad for genstand og kamplege

- høj motivation for samarbejde ift. motivation for at "arbejde for arbejdets skyld"

- glad og positiv attitude

Link til indlæg
Del på andre sites

Her spises ca 6 kg om dagen

Alle foderfirmaerne giver rabat..Bde på de store sække og de små poser, hvis ikke alle får det samme foder

Jeg tror jeg har omkring 2-300 kg hund..JEg vejer dem sjældent :vedikke:

Elefantastisk, hvor man barnumser giver dette og hvor mange sofaer:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har 4. En holder ikke året ud, desværre. Tilgengæld vil jeg have hvalp næste år!

Jeg er sponsoreret med 200kg årligt, men kan også købe foder i 20kgs sække. Tror kun de der aftaler gælder de helt store sække - så godt, man ikke kun har tæppetissere :-D

Jo jo, du skal bare have mange af dem:lol:

Og øv med Lily:cry: Men hun har jo haft en god tid hos jer:-)

Link til indlæg
Del på andre sites