Tullemus Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Ja, Tumps down, skulle så ikke have været med, ved ikke hvordan den kom der og jeg kan åbenbart ikke slette den igen. Taget fra Efterlysningsgruppen for dyr, på FB: Hun er forsvundet i området omking Bøgebjergsvej. Vores lokalkontor i Bjerregård har fået en henvendelse fra et tysk par. Deres hund Daisy er forsvundet under ferien i Bjerregård. Daisy er 15 år gammel, lettere døv og dement. Har du oplysninger om Daisy, så kontakt min kollega Kathrin Hentrich: tlf: 96 59 42 46 Mail: [email protected] Hilsen Anja Af: Sol og Strand Feriehusudlejning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Åååååh, det kan jeg slet ikke holde ud at høre. Bare de snart finder hende. Jeg ved godt at jeg ikke kan være det bekendt, men tænker altså hvorfor søren man ikke holder lidt bedre øje med sådan en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 R.I.P lille hund. Fra FB: Så denne trist meddelse på en anden dyreside!Via Sol og Strand Feriehusudlejning for 9 timer siden: Tidligere på ugen efterlyste vi hunden Daisy her på siden. Eftersøgningen har fået en trist slutning, da Daisy er blevet fundet død kun 150 m væk fra familiens sommerhus. Daisys ejere takker de mange mennesker, der har hjulpet med i eftersøgningen! Vi føler med Daisys ejere, der må vende hjem fra ferien uden deres hund. Majbrith Sprankel skrev disse skønne ord på opfølgningen: Altid trist at miste en gammel og tro følgesvend. Men Daisy var 15 år, lettere døv og dement, måske den bare synes at omgivelserne var et smuk sted at lægge sig til at dø. Den sluttede livet med en dejlig ferie i sommerhus <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Åh sikke en trist afslutning men dog altid noget at familien har vished, trods alt. R.I.P lille Daisy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts