Tullemus Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Kan ikke engang hjælpe, for har ingen bil Fra FB: Den forsvandt natten til den 17 nov. .... KÆRESTE FACEBOOK VENNER - Håber der er nogle fra SLAGELSE-området! Mine forældre har været ovre og besøge Mike Tramp, og har derfor fået overnatningsværelser på Antvorskov Kaserne i Slagelse, hvor de har haft begge deres hunde med. Hundene har været inde på deres værelser, men havde begyndt at gø efter midnat. Vagterne gik derfor ind til dem, og ville tage dem hen på deres kontor, indtil mine forældre kom hjem. Da de skulle give min mors Chihuahua snor på, stak den af, da den er bange for fremmede mænd! Den har været væk siden ca. kl. 2.00 i nat. INFO: Chico er en mellemstor chihuahua på 4 kg +/-, lysbrun/hvid, chippet, halsbånd med navneskilt, kastreret og er derfor lidt rund i det. Politiet er informeret. Håber I vil dele, og hjælpe. Vi er helt knuste, da det er en hund der er som et lille barn for min familie ♥ :´( Hvis I har set noget, så ring på: 22763524, eller 61703310. DEL GERNE... TUSIND TAK ! ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Lyder ikke godt, at den er så tæt på de store indfaldsveje Lige en opdatering: Har modtaget denne mail fra ejer : Chico er set her til aften Onsdag d. 21, løbende stille og søgende på cykelstien ved motorvejafkørsel Slagelse Sorøvej. Ca. 150 M fra motor vejen mod Sorø, væk fra Skovsø. Håber i kender nogle der vil søge torsdag. Husk lidt pølse til at lokke med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Øv, det er der min onkel går, men hvis h*n er bange for mænd, går det nok ikke. Har givet ham besked, så han i det mindste kan holde udkig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Den er fundet igen Kære allesammen. Chicho den lille creme/hvide chihuahua er nu fundet 20km fra hvor han stak af for 6 dage siden! Det er helt fantastisk. En dame havde læst annoncen i avisen med billede osv, og så ham ude for sit vindue, så hun skyndte sig at ringe til min venindes far (hans nr stod i avisen) han har tabt sig 1 kg og er udmattet, men h alsbånd var der stadig og han havde ingen tegn på skrammer eller noget. Nu er han på vej hjem til sin familie. Lovede at give en opdatering. Tak for hjælpen allesammen. Ps. Bossie er en meget størrer hund, og hvis chicho på 3,5 kg kan løbe 20km på 6 dage, så kan boss være nået meget langt.. Håber snart vi finder ham.. Men prøv også at smid annoncer i de forskellige aviser i Jylland, det kan måske give pote i sidste ende, det gjorde det her. Knus Kopieret fra NJD side 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 :klap: Chico går nu glip af alle de guffer min onkel har kastet rundt ved kasernen. Godt han er hjemme igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Hvor dejligt med en lykkelig udgang for familien og den lille vovse-.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts