Petrine Skrevet December 3, 2012 Rapporter Share Skrevet December 3, 2012 Buller samler sne i sin pels, selvom hun har kort pels. Så havde jeg en flaske vand med, som jeg hældte på sneboldene, men for det første, var det ikke varmt nok til at smelte alt sneen (0,5 l flaske) og bagefter sugede pelsen endnu mere. Har forsøgt med noget silikone-spray, men det virkede også modsat. Nogle tips? Hun er så lille, at det er belastende for hende, når sneboldene når op i størrelse æg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 tilstrækkeligt kort pels er det eneste der virker her. og så varmt vand, når man kommer hjem. det er så belastende og synd for hundene :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Buller samler sne i sin pels, selvom hun har kort pels. Så havde jeg en flaske vand med, som jeg hældte på sneboldene, men for det første, var det ikke varmt nok til at smelte alt sneen (0,5 l flaske) og bagefter sugede pelsen endnu mere. Har forsøgt med noget silikone-spray, men det virkede også modsat. Nogle tips? Hun er så lille, at det er belastende for hende, når sneboldene når op i størrelse æg. Måske du kunne lægge en kam i lommen, når I går tur? Det er utroligt nemt at fjerne disse irriterende snebolde i benhårene med dette "redskab". Jeg smider Sofus ud i bryggerset og hiver en stortandet kam frem efter hver eneste snetur, og det går hurtigt med at fjerne al sneen - og så tørre efter med et håndklæde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Balsam. Smøret på benene inden i går. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Duffy har samme problem, har ikke fundet en løsning for at undgå det, hun kommer i køkkenvasken, når hun kommer hjem... Det er lidt synd for hun elsker sneen, men når sneboldene bliver for store nægter/kan hun ikke gå længere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Nylonstrømper?? Det tænker jeg umiddelbart er en totalt god løsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Nylonstrømper?? Det tænker jeg umiddelbart er en totalt god løsning. Men hvordan skal de sidde fast? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 så skal man måske ud i sådan nogle babystrømpebukser, og så klippe af, så man har 4 små tuber. er dog ikke sikker på, om de er små nok, ella er jo mini. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Men hvordan skal de sidde fast? Gaffatape? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 så skal man måske ud i sådan nogle babystrømpebukser, og så klippe af, så man har 4 små tuber. er dog ikke sikker på, om de er små nok, ella er jo mini.MAn kan da købe en dragt/dækken med ben i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Gaffatape? På en behåret hund? Hvad så når det skal af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 På en behåret hund? Hvad så når det skal af Udenpå nylonstrømperne, da Ikke på pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 MAn kan da købe en dragt/dækken med ben i selvfølgelig også en løsning. men petrine er jo militant dækkenfornægter 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 I følge Duffy kan man slet ikke bevæge sig, hvis der er ben i dækkenet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 selvfølgelig også en løsning. men petrine er jo militant dækkenfornægter Men ikke silikonefornægter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Udenpå nylonstrømperne, da Ikke på pelsen. nej men stikker hårene ikke igennem? ..Men faen ved jeg om nylonstrmper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 I følge Duffy kan man slet ikke bevæge sig, hvis der er ben i dækkenet....Det er bare et spørgsmål om tilvænning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Men ikke silikonefornægter? Hehe det tænkte jeg også.... nej men stikker hårene ikke igennem? ..Men faen ved jeg om nylonstrmper Det ved jeg så ikke, jeg har mærkeligt nok næsten ingen hår på benene. Det er næsten synd at det er mig, tror andre ville værdsætte det mere :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Hehe det tænkte jeg også.... Det ved jeg så ikke, jeg har mærkeligt nok næsten ingen hår på benene. Det er næsten synd at det er mig, tror andre ville værdsætte det mere :hmm: Så er vi to..Eller det er over det hele jeg ingen har... Og nylonstrømper heller ikke..Altså dem har jeg heller ingen af.. Kommer aldrig steder hvor det er påkrævet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Ser lille Buller for mig, med kone-nylonstrømper hevet op om knæene og viklet om med 4 meter gaffa:sjov: Hvad med en gedigen omgang silikone? Ikke det der spray-fis, men fx silikoneglidecreme?! Som i øvrigt også er formidabelt til at smøre med efter intimbarbering:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Balsam, silikonespray og hvis det ikke virker må vi afprøve nylonstrømer af en art. Pelsen er knap en centimeter og hun er grim / fryser hvis det bliver meget kortere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Suk, hverken balsam eller kinky spray hjalp, nyloner ryger af, håbløst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret December 13, 2012 Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Øv. Så tror jeg altså du er ude i en heldragt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Øv. Så tror jeg altså du er ude i en heldragt? Det nægter hun bare :hmm: må arbejde videre med noget nylon og gaffatape! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret December 13, 2012 Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Det er ikke nemt at være lille hund med fe pels, jeg er ude for forslag, men høre gerne nyt i sagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts