Hop til indhold

lettere pinlig forespørgsel om Ozzies intime udskejelser lol


Trei
 Share

Recommended Posts

Med fare for at blive grinet af... vil jeg spørge om jeres hunde også gør det her og om nogen kan svare mig på hvad det egentlig er hundene laver?

 

Nogle gange når Ozzie ligger, så løfter hun det ene bagben og slikker/nipper sig... erm.... på hendes private parts, hun gør det i kort tid og får så rystelser i hele bagparten imens hun ser ret... erm... tilfreds ud. Folk, der har set det mener altid at det er det samme der foregår... mon ikke I kan gætte hvad det er jeg så nødigt vil skrive :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med fare for at blive grinet af... vil jeg spørge om jeres hunde også gør det her og om nogen kan svare mig på hvad det egentlig er hundene laver?

 

Nogle gange når Ozzie ligger, så løfter hun det ene bagben og slikker/nipper sig... erm.... på hendes private parts, hun gør det i kort tid og får så rystelser i hele bagparten imens hun ser ret... erm... tilfreds ud. Folk, der har set det mener altid at det er det samme der foregår... mon ikke I kan gætte hvad det er jeg så nødigt vil skrive :oops::mrgreen:

 

Kender intet til tæver - men har en bekendt som har en hanhund der har fundet ud af gøre det selv... sådan hele vejen:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt gætte hvad du ikke vil skrive... Men er der videnskabeligt belæg for at hunde kan det?

 

Altså få sexuel optimal nydelse af at slikke?

 

Det er det jeg ikke ved om der er - belæg for at de faktisk kan.

 

... men følg endelig CBKs eksempel og deeeeel med mig at andre hunde hygger sig lige så meget som Ozzie. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt gætte hvad du ikke vil skrive... Men er der videnskabeligt belæg for at hunde kan det?

 

Altså få sexuel optimal nydelse af at slikke?

 

ja jeg tænker også om tæver har en...øh, ja klitoris...? Hanhunde har jeg hørt om flere gange kunne..

 

men for at svære bare lidt på spørgsmålet, så lader det til at tæver i hvertfald har nogle reflekser et sted mellem det ene og det andet hul som kan sætte noget igang ved berøring..Det er berøring dette sted der får tæven til at stå stille til en parring og tage halen til side, lader det til.. Opdrættere ved sikker mere om det, jeg har bare haft en meget parringsvillig damehund, som ved enhver berøring på bagparten , men særligt der, fik hende til at stå i klar position;)

 

Gør Ozzie det altid eller kun når hun er i løbetid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle siger at det er...

Men inden nogen køber løbetidsbukser af hærdet stål, prøv nu lige at se efter om alting er i orden i de regioner. Ja, man er lige nødt til at åbne lidt og kigge ind om noget er hævet, eller lugter mærkeligt. Det behøver ikke at være løbetid eller moralsk forfald, men noget så enkelt som hår der vokser lidt den forkerte vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle siger at det er...

Men inden nogen køber løbetidsbukser af hærdet stål, prøv nu lige at se efter om alting er i orden i de regioner. Ja, man er lige nødt til at åbne lidt og kigge ind om noget er hævet, eller lugter mærkeligt. Det behøver ikke at være løbetid eller moralsk forfald, men noget så enkelt som hår der vokser lidt den forkerte vej.

 

Det er faktisk godt du lige nævner dette også :5up: For sådan noget skal selvfølgelig også tjekkes hvis man har en tæve der pludselig rengøre sig meget. Men har jeg en ide om, at de fleste tæveejere i denne tråd har styr på

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Ozzie dog!

 

Nej mine hunde kan ikke finde ud af sådan noget, tror ellers de ville blive glade for sådan en åbenbaring - men jeg er også totalt sippet og ville sikkert smide dem udenfor :lol:Gider ikke engang høre på tissemands-rengørings-slubren. Ond ond ond.

 

Er faktisk lidt glad for at læse at jeg ikke er den eneste der... siger til mig selv det er naturligt, men det siver bare ikke ind

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...