Hop til indhold

lettere pinlig forespørgsel om Ozzies intime udskejelser lol

Trei
 Share

Recommended Posts

Egon kan sagtens finde ud af det uden det larmer, men Benny ja.. han slubrer virkelig meget og jeg kan altså ikke ha' den lyd :lol:

Det er nok også den klammeste lyd i verden :badr: Futte gjorde det også og jeg stoppede ham hver gang :oops: Det kunne han gøre når han var alene hjemme. BASTA! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Onani - Spademanns Leksikon

Synes Ozzi burde læse under mulige bivirkninger :slem: står halvt nede på siden

Måske meget godt at frøken Ozzie ikke kan læse:mrgreen:

Kan det ikke bare være fordi hendes ben går i krampe? (Ja, jeg har en meeeeeget *host* ren tankegang :D)

Bare sært at benene går i krampe af at hun slikker sig... der :mrgreen:

ja jeg tænker også om tæver har en...øh, ja klitoris...? Hanhunde har jeg hørt om flere gange kunne..

men for at svære bare lidt på spørgsmålet, så lader det til at tæver i hvertfald har nogle reflekser et sted mellem det ene og det andet hul som kan sætte noget igang ved berøring..Det er berøring dette sted der får tæven til at stå stille til en parring og tage halen til side, lader det til.. Opdrættere ved sikker mere om det, jeg har bare haft en meget parringsvillig damehund, som ved enhver berøring på bagparten , men særligt der, fik hende til at stå i klar position;)

Gør Ozzie det altid eller kun når hun er i løbetid?

Ved ikke om de har sådan en ... dut. :engel: Synes jeg har læst engang herinde at de havde, men er ikke sikker.

Har aldrig set hende gøre det i løbetid.

Hun bliver også altid stoppet! Dels fordi det er megaklamt (både lyd og syn) men også fordi hun sådan nærmest går ind i sig selv..

Undskyld men dit ordvalg "ind i sig selv" :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Jeg synes mest at det er ulækkert når vuffen så bagefter skal op og dele kys ud i alle retninger.:mums:

Chili har et par gange fået "angrebet" mig, og slikket mig på læben, så er det at man IKKE skal tænke på hvor det hundesavl kommer fra...:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites