AnneMangetal Skrevet December 6, 2012 Rapporter Share Skrevet December 6, 2012 Well, så skete det:-) Hvornår mon de overtager verdensherredømmet? Hund alene bag rattet i en Mini - TV 2 Nyhederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret December 6, 2012 Rapporter Share Besvaret December 6, 2012 Jeg har engang på animalplanet eller nowet set en strisser der havde kastet en mand op mod køleren på politibilen og var i gang med at lægge ham i håndjern, hans politihund sprang rundt inde i bilen og fik åbenbart ramt automatgearet..For pludselig kørte bilen fremad og den stakkels anholdte blev kørt over ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret December 6, 2012 Rapporter Share Besvaret December 6, 2012 De skater også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret December 6, 2012 Rapporter Share Besvaret December 6, 2012 Skal Zeus klart lære, så kan han stå for at køre til sine egne konkurrencer, og jeg kan slappe af ved siden af :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 6, 2012 Rapporter Share Besvaret December 6, 2012 Jeg er jo (ex) kørerlærer, og har en kanon dygtig hund - DET må jeg straks få lært min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts