Gæst Perschke Skrevet December 30, 2012 Rapporter Share Skrevet December 30, 2012 Hejsa Da jeg for ni dage siden fik min lille lab hjem vejede hun 4,9kg. Nu vejer hun 5,7kg, det er ret normalt som jeg husker det, fra sidste lab hvalp jeg havde, men hvornår er hun helt udvokset? 6mdr, 9mdr eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 En tommelfingerregel for labberne siger "1 år i højden, 1 år i bredden og 1 år i hovedet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perschke Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Takker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Det er meget forskelligt.. Men kropsmæssigt er de fleste hunde omkring 18-24 måneder før de har sat kroppen helt.. Altså vokset til i bredden osv... De starter som regelt med at vokse i højden, og derefter kommer der "volume" på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Det kommer helt an på hvad hendes gener siger , om hun er hurtigt eller sent udvokset , nogle hunde er "hurtgt" færdige - 1½ - 2 år , andre er 3 - 3½ år før de har udvikllet alle deres muskler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts