Amocca Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 men hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Rottweilere er altså også små inden de bliver store;) så kunne jo håbe på han bare venter på en hvalp.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Hvor er han dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Altså jeg stemmer for at det er Vito om nogle år, når jeg får rottebebs igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Altså jeg stemmer for at det er Vito om nogle år, når jeg får rottebebs igen Du mener ikke han kan klare en af dem du har nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Du mener ikke han kan klare en af dem du har nu? Måske ikke helt *G* Altså han er blevet super god til at vifte dem væk, når de vil kysse og han ikke gider.. Men derfra og til at stå figurant for dem.. Tror der er lidt vej *GG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Tror altå også Vito skal ha et par kilo mere på bagen inden han er figurant for Henriettes hunde:) Kan huske for et par år siden, yngstesønnen var vel 10, de spillede bold ude i haven, både Rex og knægten var fokuserede på en høj bold, hvilket resulterer i rex lander m begge forpoter i knægtens brystkasse, vælter ham bagover, og formår heldigvis ikke at lande på ham.. Så jo Vito mangler lidt pondus endnu, ellers bliver han vist slæbt rundt i det der bideærme:) gg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 han venter på en kangal... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 han venter på en kangal... Hope not:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 han venter på en kangal... Du skal da også altid overdrive altså *Gg* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts