Gæst Mimi Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hej alle, Er der nogen af alle jer hundevenner, der bor i Mariager/Spentrup/Randers området og som har lyst til at mødes med hundene og hygge/lege/træne?? Jeg har lige fået en Rottweiler tæve på 7 mdr, og hende og jeg vil meget gerne have nye venner Hilsen Merete og Ziva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret Januar 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2013 Hvis du er på facebook, er der en gruppe der hedder hundeluftere i Randers. Eller noget i den stil. De mødes ca hver søndag indtil videre oppe på den gamle kerserne i Randers, et stort grønt område, hvor der for nylig er blevet lavet indhegning til hunde. Måske det var noget for jer?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimi Besvaret Januar 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2013 Tusind tak, det vil jeg prøve ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimi Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Jeg kan altså ikke finde dem, har du lidt mere info? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Gruppen hedder hundeluftere i Randers og omegn. Ved de skal mødes på søndag kl 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Hej alle, Er der nogen af alle jer hundevenner, der bor i Mariager/Spentrup/Randers området og som har lyst til at mødes med hundene og hygge/lege/træne?? Jeg har lige fået en Rottweiler tæve på 7 mdr, og hende og jeg vil meget gerne have nye venner Hilsen Merete og Ziva Bobo vil gerne lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts