Umulia Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Meget sød video Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cricht Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Jamen altså... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Åhhhhr <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Åååårh Gid Penny havde en storebror der kunne lærer hende det! Hun har lært at gå op, men ikke ned :stupid: Og hun er for tung til jeg kan løfte hende ned, så igår måtte jeg ringe til kæresten og bede ham komme hjem for at løfte hende ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Åååårh Gid Penny havde en storebror der kunne lærer hende det! Hun har lært at gå op, men ikke ned :stupid: Og hun er for tung til jeg kan løfte hende ned, så igår måtte jeg ringe til kæresten og bede ham komme hjem for at løfte hende ned hihihi - jeg bor jo i et hus med en fandens masse trapper. Vi har kælder, stue, første og anden sal. Da jeg fik Karla hjem var jeg jo meget bekymret for om hun skulle falde ned af trapperne, men fik at vide, at det skulle jeg ikke bekymre mig. Sådan en lille hvalp kunne slet ikke finde ud af at gå ned af trapper.... :stupid: Det havde nogen glemt at fortælle Karla, så mens jeg var på toilet på 2. sal så var hvalpen pludselig væk! Jeg fandt den i kælderen - hun kunne sagtens gå ned af trapper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Ej men altså, det er da SÅ kært! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Nurh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Åhhh <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts