Gæst Dorthe's dog Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Har i dag modtaget en Agilitybane som jeg har købt sammen med to "Agility-fans", så nu skal der trænes!:slem: Vi har fået en balance, et A-bræt, en vippe, et delbart hjul, flyv, en pose, en slalom, en tunnel 6 meters og 5 stk. spring. Det er ikke plastik, alle forhindringerne er godkendte til konkurrencebrug i Danmark og internationelt. Faktisk er feltforhindringerne fremtidssikrede fordi de kan justeres i højden. Da jeg har en ny hund som skal begynde er det supersmart at balancen kan sænkes ned. Forhandleren havde godt nok lovet at tingene havde lav vægt, men man kan faktisk uden problemer nemt bære vippen eller en sektion af balancen alene som kvinde, det er fedt! De er lavet af aluminium og virker meget stabile. Vi har faktisk betalt mindre end 10.000,- pr. person for banen. Jeg må ikke linke eller skrive navnet på forhandleren, men hvis du er intresseret kan du kontakte mig. Spriiiiing....!.....balance.....!......spriiiing....!.....tub..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts