Hop til indhold

Forkælet......

Aslan
 Share

Recommended Posts

Hvad snakker du om?

Vores hund er absolut IKKE forkælet.....med mindre det gælder om hygge! :oops:

Vi havde 1 hundemadress, eftersom at aslan ikke må ligge i sengen, så har vi ligesom et sted som vi kan putte med ham (uden at blive kold på ryggen), da vi er 2 runde mennesker, og aslan er suveræn til at fylde....besluttede vi os til at købe en til hundemadress (så har vi også noget at sove på når vi skal op til min familie i Århus), på den måde kan kæresten og jeg få den ene og aslan den anden......

Man skal bare IKKE gå på toilet og efterlade 2 dyner og en pude, og forvente at få det igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er egentlig sjovt...eller underligt....for lagde vi os derned nu, så ville han højest sandsynligt vende sig om, og så kunne vi få røven!

Men på denne måde TVINGER han mig jo til at være herinde, og jeg må nok hellere lystre :-P

Sådan som han ligger kan han jo ikke give røven til jer begge to, men det ville nok være dig der fik den a025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

39kg sidst vi var på vægten, så nu er halvt igennem sin vægt.

Jeg fik lige konstateret at jeg ikke kan løfte ham ud af bilen længere, jeg er en slapsvans! :rolleyes:

Han ligner at han vejer mere :mrgreen:

Så må du ud og købe en sliske, så han selv kan gå op :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ligner at han vejer mere :mrgreen:

Så må du ud og købe en sliske, så han selv kan gå op :5up:

Vi har faktisk snakket om at vi skal have fundet en løsning, for kærestens ryg er jo heller ikke helt ung længere :mrgreen:

Vi havde snakket om at få bygget en sammenklaplig skammel, med mindre man kan købe en....nogen? nogen?nogen? Nogen der hved hvor man kan købe en der kan holde til store tunge hudne?

Det er sjovt du siger han ser ud til at veje mere, jeg ser jo bare en hvalp der er for tynd :rolleyes: i hvertilfalde når han bare ligger der. I alle andre sammenhæng, der er han stor........

Når han logre, så kan han tænde lysene på stikkontakterne, hvilket er rimelig nedern!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har faktisk snakket om at vi skal have fundet en løsning, for kærestens ryg er jo heller ikke helt ung længere :mrgreen:

Vi havde snakket om at få bygget en sammenklaplig skammel, med mindre man kan købe en....nogen? nogen?nogen? Nogen der hved hvor man kan købe en der kan holde til store tunge hudne?

Det er sjovt du siger han ser ud til at veje mere, jeg ser jo bare en hvalp der er for tynd :rolleyes: i hvertilfalde når han bare ligger der. I alle andre sammenhæng, der er han stor........

Når han logre, så kan han tænde lysene på stikkontakterne, hvilket er rimelig nedern!

Jeg ser bare en stor basse :lun:

Jeg mener at een herindefra har købt en sammenklappelig rampe i Maxizoo. Men hvor mange kg den kan bære ved jeg ikke. Prøv at ring?

Hehe du må squtte brokke dig over at han er ferm til at tænde lys - kan du ikke se det er en gave sendt fra himlen ? :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites