Aslan Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvad snakker du om? Vores hund er absolut IKKE forkælet.....med mindre det gælder om hygge! Vi havde 1 hundemadress, eftersom at aslan ikke må ligge i sengen, så har vi ligesom et sted som vi kan putte med ham (uden at blive kold på ryggen), da vi er 2 runde mennesker, og aslan er suveræn til at fylde....besluttede vi os til at købe en til hundemadress (så har vi også noget at sove på når vi skal op til min familie i Århus), på den måde kan kæresten og jeg få den ene og aslan den anden...... Man skal bare IKKE gå på toilet og efterlade 2 dyner og en pude, og forvente at få det igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 hehe hvor er han lækker.... Karla ligger på ca samme måde lige nu - oven på min dyne her i sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 He he, jeg er sikker på at Aslan gerne vil lade jer ligge på hver sin side af ham Som familiens centrum skal han da ligge i midten, det burde I da kunne forstå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 He he, jeg er sikker på at Aslan gerne vil lade jer ligge på hver sin side af ham Som familiens centrum skal han da ligge i midten, det burde I da kunne forstå :5up: Ja helt ærligt, han prøver da bare at opdrage lidt på jer :blink: Han er bare hyggelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 Det er egentlig sjovt...eller underligt....for lagde vi os derned nu, så ville han højest sandsynligt vende sig om, og så kunne vi få røven! Men på denne måde TVINGER han mig jo til at være herinde, og jeg må nok hellere lystre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 Det er egentlig sjovt...eller underligt....for lagde vi os derned nu, så ville han højest sandsynligt vende sig om, og så kunne vi få røven! Men på denne måde TVINGER han mig jo til at være herinde, og jeg må nok hellere lystre Sådan som han ligger kan han jo ikke give røven til jer begge to, men det ville nok være dig der fik den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 Sådan som han ligger kan han jo ikke give røven til jer begge to, men det ville nok være dig der fik den Dumme nollike prollike prut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 hehe, han minder lidt om Emma på luxusplanet, hun skal altid have en pude til hovedt når hun ligger under sofabordet, og hvis min mor tager puden op i sofaen, og glemmer at ligge den ned igen, så må Emma jo hente den selv:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2008 Åhr, hvor er han bare hygsom Og han er da bare superklog - jo blødere, jo bedre = jo flere dyner og puder jo bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Sikke en magelig herre Hvor meget vejer klepperten efterhånden ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Makenski Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Nogen forstår vist at hygge sig. :hjerte: Hvor er han skøn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Hårh ... total hygsomhed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Sikke en magelig herre Hvor meget vejer klepperten efterhånden ? 39kg sidst vi var på vægten, så nu er halvt igennem sin vægt. Jeg fik lige konstateret at jeg ikke kan løfte ham ud af bilen længere, jeg er en slapsvans! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 39kg sidst vi var på vægten, så nu er halvt igennem sin vægt. Jeg fik lige konstateret at jeg ikke kan løfte ham ud af bilen længere, jeg er en slapsvans! Han ligner at han vejer mere Så må du ud og købe en sliske, så han selv kan gå op :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Han ligner at han vejer mere Så må du ud og købe en sliske, så han selv kan gå op :5up: Vi har faktisk snakket om at vi skal have fundet en løsning, for kærestens ryg er jo heller ikke helt ung længere Vi havde snakket om at få bygget en sammenklaplig skammel, med mindre man kan købe en....nogen? nogen?nogen? Nogen der hved hvor man kan købe en der kan holde til store tunge hudne? Det er sjovt du siger han ser ud til at veje mere, jeg ser jo bare en hvalp der er for tynd i hvertilfalde når han bare ligger der. I alle andre sammenhæng, der er han stor........ Når han logre, så kan han tænde lysene på stikkontakterne, hvilket er rimelig nedern! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Vi har faktisk snakket om at vi skal have fundet en løsning, for kærestens ryg er jo heller ikke helt ung længere Vi havde snakket om at få bygget en sammenklaplig skammel, med mindre man kan købe en....nogen? nogen?nogen? Nogen der hved hvor man kan købe en der kan holde til store tunge hudne? Det er sjovt du siger han ser ud til at veje mere, jeg ser jo bare en hvalp der er for tynd i hvertilfalde når han bare ligger der. I alle andre sammenhæng, der er han stor........ Når han logre, så kan han tænde lysene på stikkontakterne, hvilket er rimelig nedern! Jeg ser bare en stor basse Jeg mener at een herindefra har købt en sammenklappelig rampe i Maxizoo. Men hvor mange kg den kan bære ved jeg ikke. Prøv at ring? Hehe du må squtte brokke dig over at han er ferm til at tænde lys - kan du ikke se det er en gave sendt fra himlen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Fx sådan een her http://loppetjansen.dk/transportkasser_og_tasker/tilbehoer_til_bil/hunderampe_l120xb30cm_5981_da.html - men kan være den fra Maxi er bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Når han logre, så kan han tænde lysene på stikkontakterne, hvilket er rimelig nedern! Da hellere det end det omvendte en mørk vinternat, hvor det roder og man ikke har tændt nogen stearinlys På den anden side... Det ene udelukker jo ikke det andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Fx sådan een her http://loppetjansen.dk/transportkasser_og_tasker/tilbehoer_til_bil/hunderampe_l120xb30cm_5981_da.html - men kan være den fra Maxi er bedre. 80 kilo helt perfekt! Om ikke andet, så kan vi da se hvordan vi skal bygge en! 1000 tak, du er en sveske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 80 kilo helt perfekt! Om ikke andet, så kan vi da se hvordan vi skal bygge en! 1000 tak, du er en sveske Det var da så lidt - i skal jo ikke smadre jeres rygge pga den "bette" bamsemand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2008 Det var da så lidt - i skal jo ikke smadre jeres rygge pga den "bette" bamsemand Nej det ville jeg jo også mene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2008 I må bare have anskaffet madras nr. 3 så :blink: :blink: Hvor er han bare kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts