CBK Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Hvilke handsker bruger I til træningen i denne kolde tid? Jeg har handsker der er okay varme - men mit problem er tit at de hurtigt bliver våde (belønner med bold - der jo så bliver våd i sneen og i Zeus' mund ), og så bliver mine fingre hurtigt kolde. Så er der nogen der kan anbefale et godt handske mærke? Varme, vindafvisende, vandtætte og som man kan bevæge fingrene i? Så klikker, godbidder, bold etc etc kan styres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 pist inde i den der butik du har være i et par gange, der haves der sådan nogle landmands handsker som har gummi underneden..de er ganske populære blandt hundeejere;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Jeg har Hestra-handsker....i butikken sagde de at de bliver brugt en del til fiskeri Det er med 4 af fingrene som halve, og sådan en klap der kan slåes ud over fingrene igen når man ikke skal have dem fri....(giver det mening? :hmm:) de er vindtætte og rimelig vandtætte, koster dog omkring 500 kr., men indtil videre har jeg været glad for dem! Har også deres skihandsker og de er efterhånden en del år gamle og fantastiske... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Nitril Handske. Foder til alle husstandens dyr finder du nemt og bekvemt online her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 pist inde i den der butik du har være i et par gange, der haves der sådan nogle landmands handsker som har gummi underneden..de er ganske populære blandt hundeejere;) okay er de gode synes du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Jeg har Hestra-handsker....i butikken sagde de at de bliver brugt en del til fiskeri Det er med 4 af fingrene som halve, og sådan en klap der kan slåes ud over fingrene igen når man ikke skal have dem fri....(giver det mening? :hmm:) de er vindtætte og rimelig vandtætte, koster dog omkring 500 kr., men indtil videre har jeg været glad for dem! Har også deres skihandsker og de er efterhånden en del år gamle og fantastiske... giver fint mening - men ja handsker brugt af fiskere er nok ikke en helt skidt at kigge efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Nitril Handske. Foder til alle husstandens dyr finder du nemt og bekvemt online her Jeg bruger noget lignende dem der, og syntes de er super gode Der er dog ikke ret meget varme i dem, men syntes det er rart med noget lidt skridsikkert i håndfladen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Jeg bruger noget lignende dem der, og syntes de er super gode Der er dog ikke ret meget varme i dem, men syntes det er rart med noget lidt skridsikkert i håndfladen. Ja de virker ok, kan også fås med varme i, men så er de ikke så smidige længere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 okay er de gode synes du? Jeg brugte dem kun selv da jeg arbejde hos landmand, men de er da smidige nok, måske en tynd bomuldshandske indenunder kan gøre det ud for varme, uden at smidigheden går tabt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Ja de virker ok, kan også fås med varme i, men så er de ikke så smidige længere.. Okay. Ja det dejlige er at de er smidige nok til at man kan fange en godbid og også mærke hvor man har den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Jeg brugte dem kun selv da jeg arbejde hos landmand, men de er da smidige nok, måske en tynd bomuldshandske indenunder kan gøre det ud for varme, uden at smidigheden går tabt? ja må lige prøve dem på... Kan egentlig fint holde varmen til træning i ikke så tygge handsker, da jeg jo laver en del - men bare ikke hvis de bliver våde. Så det er vigtigste at de er vandtætte. Men har nogle BOT jeg kan tage på indenunder hvis det skulle være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2013 Jeg bruger disse, kan slet ikke finde ud af at træne uden - der er ikke megen varme i dem, og de bliver hurtigt gennemblødte, men de er perfekte til hundetræning :5up: - på de helt kolde dage har jeg et par fingerløse merinould handsker inden under - mellem træningsseancerne har jeg et par varmere handsker på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2013 Jeg har investeret i et par North Face handsker i neopren med blødt foer (købt i sport master i storcenter nord) for den nette sum af 400 kr. De er ok varme og kan holde til ret meget vand. Og så kan de jo bare sprøjtes lidt når de ikke er så vandtætte mere. Der er i øvrigt gummidutter på håndfladen og fingrene. Og synes SÅ meget de er pengene værd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Februar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2013 Billige skindhandsker fra hm, Føtex osv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts