Umulia Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Et lille udvalg af ting, jeg er stødt på i ugens løb... Er din hund tudegrim? (I sandhedens interesse skal det siges at reklamen er for et satirisk TV-show. Det er altså ikke en rigtig hunde-plastikkirurg) Lige hvad jeg ønskede mig! Og apropos... Føler du dig nogle gange ét med din hund? Er din hund klogere end dig? Glem alt om "cone of shame" Men husk alligevel... Jeg er 21 i hundeår, så giv mig én til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2013 :klap: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2013 https://www.facebook.com/video/embed?video_id=239502796186389 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2013 Jeg kan desværre ikke se facebook-ting, men håber den er god Her er lidt mere Virkelig..? :hmm: Stakkels Buddy! Hvordan en hundefløjte virker (som jeg altid har haft en mistanke om ) Jeg anede ikke hvor praktiske kaniner kan være :klap: (kan de mon åbne e-mail?) Bare sandheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2013 Ugens fund... Den almægtige gravhund... Hunde-photobomb Godt gået hund! Det siger du ikke... Vinnie om vinteren Desværre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2013 Umulia - kom i tanke om dig da jeg så det her :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Mere pjat... Vanedyr... Kæledyr Haha, godt det ikke er mig! Øøøh... Men ikke min hund Beklager hvis jeg fornærmer nogen, men ja... Lydighedstræning - en dag får du brug for det Godt naboskab Jow, det kender vi godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Marts 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2013 Damn umulia du forstår at gøre en træls da super godt, var flad af grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2013 Ugens pjat... Fundet inden aften! Han så tørstig ud Hunde-legeplads? :hmm: Forlæns og baglæns Hund i sofaen Racekendskab Hunden ved heller ikke hvad det er Kim Jong Un nøgen! Kim Jong Un nip slip - Imgur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2013 Hvor er der mange gode!! Men da jeg så overskriften kom jeg til at tænke på denne historie: Tibetan Mastiff Dies During Plastic Surgery in China; Awful Owner Sues for $141,240 | Dogster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2013 Dagens gode grin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Hvor er der mange gode!! Men da jeg så overskriften kom jeg til at tænke på denne historie: Tibetan Mastiff Dies During Plastic Surgery in China; Awful Owner Sues for $141,240 | Dogster Nej, hvor vildt :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Åh hvor har jeg grinet højt!! Det gør jeg sjældent, men alle dem her var bare fantastiske. Og så specielt på sidste arbejdsdag hvor jeg ikke har andet end kontanthjælp at se frem til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Jeg tror jeg har fundet en H-F'ers bryllupsbillede... Eller måske det her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2013 Beklager - påsken er aflyst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2013 Nu er den i hvert fald! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2013 Mere pjat... Vanedyr... Kæledyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2013 Sandheden om gravhunde? :hmm: Også tvivlsomt... Teknisk set er det ikke engang løgn... Åh-åh! Ikke den rigtige trøje at tage på når man skal adoptere en hund... :stupid: Jamen det er rigtigt! Jeg giver tegn når du skal tage billedet Et billede siger mere end 1000 ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2013 Det her er virkelig den sjoveste tråd længe :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Marts 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2013 Hahaha der er virkelig nogle gode imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2013 Påskeharens afløser er allerede fundet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts