Gæst heino Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 hejsa kan i hjælp mig, jeg leder efter et sted hvor man kan få lov til at prøve alu transport bure, i sin ejen bil for at se om de kan være der. gerne i nærheder af esbjerg / varde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2013 Kan du ikke måle hvad der er plads til i bilen ? L x H x B ? ellers vil jeg tro det kan lade sig gøre at få hjælp til det i en stor dyrehandel . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino Besvaret Februar 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2013 jo i breden og længeden. er nemt nok. men højde er lidt drilsk, jeg har ca 61-62 men det er jo aldrig nemt at regne men der er jo helt lige den skal ind jeg har prøve maxizoo de har ikke nogle ordenlige metal. petworld i esbjerg gad nærmeste ikke hjælpe de 3 tøser der var der nede kunne da lige svære vi har hvad der er nede på hylderne. og der efter begynte de bare at sludre sammen igen og ignorere alle kunder der kom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2013 (rettet) Jeg ved www.tholo.dk sælger metal bure , men jeg ved ikke om det kun er på hundeudstillinger at de har en stand , eller om de også sælger via forretninger. Hvis det kun er på hundeudstillinger kan du jo se på DKK´s hjemmeside om der er en udstilling i nærheden som du kunne besøge , de DKK udstillinger jeg har været på har tholo haft en stand med bure. www.dansk-kennelklub.dk Redigeret Februar 27, 2013 af anne-lise hansen mangel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Har du været en tur forbi Ribe Zoocenter? Godt nok ikke i Esbjerg, men da i området Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 nej dem har jeg ikke prøvet i nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Og når du er i Ribe, så kig forbi Petworld dernede. Jeg plejer altid at få god service dernede. Ellers er der også Butik Lunden i Skodborg v/Rødding (Butik Lunden, kvalitet til hunden.) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 takker, har kigge på variocage, de har en jeg ved der kan være i bilen, men de jo lidt dyre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Variocage er lækre bure. Jeg har bare ikke en bil, hvor der kan være et dobbeltbur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Dorte skrev: Og når du er i Ribe, så kig forbi Petworld dernede. Jeg plejer altid at få god service dernede. Det har jeg også, eller altså, jeg har ikke haft brug for hjælp, men dem jeg har mødt ved kassen har været meget flinke og virket ganske serviceminded Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Aussiepower! skrev: Det har jeg også, eller altså, jeg har ikke haft brug for hjælp, men dem jeg har mødt ved kassen har været meget flinke og virket ganske serviceminded Jeg har kun mødt søde og rare mennesker i Ribe, mens dem i Esbjerg mest virker som om kunderne er mest til besvær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 Dorte skrev: Jeg har kun mødt søde og rare mennesker i Ribe, mens dem i Esbjerg mest virker som om kunderne er mest til besvær Jeg har kun været i den i Esbjerg én gang og lagde egentlig ikke så meget mærke til det, men når jeg tænker over det, så virkede ekspedienten egentlig ikke helt så åben og smilende som dem jeg har mødt i Ribe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino Besvaret Februar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2013 ja esbjerg var jeg kun til besvær de tøser havde kun til at snakke sammen og var lige galde med kunderne. takker igen, hvorfor er mange af den så høje, når man vil have et godt metal bur og ikke et hønsebur(tyndetråde). ender jo mon med jeg bliver nød til at købe et variocage. min hvalps mors bur er B:55 H:62 D:90 og variocage er: B:55 H:59 D:73-99 så mon ikke det kan gå, jeg har nemlig ikke meget meget mere en de 60 i åbning på bagage rummet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino Besvaret Marts 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2013 det endte med et variocage 3gxs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts