Hop til indhold

transportbur hjælp

Gæst heino
 Share

Recommended Posts

hejsa

kan i hjælp mig, jeg leder efter et sted hvor man kan få lov til at prøve alu transport bure, i sin ejen bil for at se om de kan være der. gerne i nærheder af esbjerg / varde

Link til indlæg
Del på andre sites

jo i breden og længeden. er nemt nok.

men højde er lidt drilsk, jeg har ca 61-62 men det er jo aldrig nemt at regne men der er jo helt lige den skal ind :-)

jeg har prøve maxizoo de har ikke nogle ordenlige metal. petworld i esbjerg gad nærmeste ikke hjælpe de 3 tøser der var der nede kunne da lige svære vi har hvad der er nede på hylderne. og der efter begynte de bare at sludre sammen igen og ignorere alle kunder der kom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved www.tholo.dk sælger metal bure , men jeg ved ikke om det kun er på hundeudstillinger at de har en stand , eller om de også sælger via forretninger. Hvis det kun er på hundeudstillinger kan du jo se på DKK´s hjemmeside om der er en udstilling i nærheden som du kunne besøge , de DKK udstillinger jeg har været på har tholo haft en stand med bure. www.dansk-kennelklub.dk

Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

Dorte skrev:
Jeg har kun mødt søde og rare mennesker i Ribe, mens dem i Esbjerg mest virker som om kunderne er mest til besvær

Jeg har kun været i den i Esbjerg én gang og lagde egentlig ikke så meget mærke til det, men når jeg tænker over det, så virkede ekspedienten egentlig ikke helt så åben og smilende som dem jeg har mødt i Ribe.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja esbjerg var jeg kun til besvær de tøser havde kun til at snakke sammen og var lige galde med kunderne.

takker igen, hvorfor er mange af den så høje, når man vil have et godt metal bur og ikke et hønsebur(tyndetråde). ender jo mon med jeg bliver nød til at købe et variocage.

min hvalps mors bur er B:55 H:62 D:90 og variocage er: B:55 H:59 D:73-99

så mon ikke det kan gå, jeg har nemlig ikke meget meget mere en de 60 i åbning på bagage rummet.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...