LUNITA Skrevet Marts 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2013 Vores cocker hvalp på 7md. sætter sig helt ned når hun skal tisse, ikke at hun sidder, men hun spreder benene så meget at hun rammer jorden med rumpen, og når hun så tisser bliver hun helt våd af tis. I starten troede jeg, at det var fordig at hun ikke gav sig tid, men det er stadigvæk det samme. Har i prøvet det og tror i at det bliver bedre med tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Hun skal nok regne ud at løfte sig lidt måske har hun ikke helt styr på endnu, hvornår der kommer hvad ud.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Vores cocker hvalp på 7md. sætter sig helt ned når hun skal tisse,ikke at hun sidder, men hun spreder benene så meget at hun rammer jorden med rumpen, og når hun så tisser bliver hun helt våd af tis. I starten troede jeg, at det var fordig at hun ikke gav sig tid, men det er stadigvæk det samme. Har i prøvet det og tror i at det bliver bedre med tiden. En tur ud i det danske forår ville være en god kur :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret Marts 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 jeg ville gerne en tur ud i det danske forår, men jeg bor ikke i dk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 jeg ville gerne en tur ud i det danske forår,men jeg bor ikke i dk. Der er ikke meget forår i luften lige i øjeblikket, det er hundekoldt og højest 1-2 varmegrader og -3 grader om natten, så hvor den søde snuser har fundet det danske forår henne ved jeg ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 jeg ville gerne en tur ud i det danske forår,men jeg bor ikke i dk. Der er ikke meget forår i luften lige i øjeblikket, det er hundekoldt og højest 1-2 varmegrader og -3 grader om natten, så hvor den søde snuser har fundet det danske forår henne ved jeg ikke :blink: Mon ikke snuseren mener, at hvis hvalpen blev luftet her i det danske forår, så skulle den nok få løftet rumpen. Så koldt det er her. Desværre kan jeg heller ikke give noget bud på hvad man kan gøre for at få den til at tisse "rigtigt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Mon ikke snuseren mener, at hvis hvalpen blev luftet her i det danske forår, så skulle den nok få løftet rumpen. Så koldt det er her. Nåååå ja...selvfølgelig :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Mon ikke snuseren mener, at hvis hvalpen blev luftet her i det danske forår, så skulle den nok få løftet rumpen. Så koldt det er her. Desværre kan jeg heller ikke give noget bud på hvad man kan gøre for at få den til at tisse "rigtigt" :5up: Lige hvad snuseren tænkte, .....det sker jo han tænker,.... hvilket i sig selv kan virke sært Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Marts 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2013 jeg har heller ikke noget bud på at få hende til at lyfte rumpen - måske ændrer det sig når hun kommer i løbetid - da begyndte min nemlig at lette ben ....... men du skal være obs på at hun lettere får blærebetændelse, når hun tisser så tæt på jorden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts