Buddha Skrevet Marts 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2013 Gad vide hvilken stat der har forbudt samojeden, aussien eller boston terrieren. Golden retrieveren og mops forstår jeg selvfølgelig godt, de er jo nogle værre nogle 75 dog breeds banned or restricted - Dog Laws & Legislation Forum Læg mærke til at der i teksten øverst står at det selvfølgelig ikke er alle racer som er forbudte i alle stater, de er bare blevet samlet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Det behøver ikke være en stat der har forbudt dem - det kan være en lille bitte by bestående af 30 landsbytosser og tre hundehadere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Marts 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Det behøver ikke være en stat der har forbudt dem - det kan være en lille bitte by bestående af 30 landsbytosser og tre hundehadere. Nåååååå, jamen det står der jo også :stupid: Men stadig lidt "sjovt". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Fnis, berneren er tilladt over alt! Verdens fredeligste race, åbenbart :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Marts 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Haha ja det må den da være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 What? Hvordan kommer man frem til at lave et forbud mod samojeden? Eller siberian huskies og mops osv. for den sags skyld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2013 Som Doberfan skriver så er det jo fordi at der kan være småbyer hvor de har haft dårlige oplevelser med en bestemt hunderace, og hvis byen ikke består af meget mere end hvad ville svare til en skoleklasse mennesker så kan man vel hurtigt blive enige om at det gider man ikke igen. Lige med husky vil jeg dog sige, har set flere dokumentar programmer fra USA hvor siberian husky bliver set som en "farlig" hund... og en hund der ofte er involveret i bidsager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Marts 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2013 Som Doberfan skriver så er det jo fordi at der kan være småbyer hvor de har haft dårlige oplevelser med en bestemt hunderace, og hvis byen ikke består af meget mere end hvad ville svare til en skoleklasse mennesker så kan man vel hurtigt blive enige om at det gider man ikke igen. Lige med husky vil jeg dog sige, har set flere dokumentar programmer fra USA hvor siberian husky bliver set som en "farlig" hund... og en hund der ofte er involveret i bidsager. Bare synd at man ikke bliver enige om det samme mht til våben ! jeg begriber bare ikke hvad Airedalen laver på den liste ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2013 Bare synd at man ikke bliver enige om det samme mht til våben ! jeg begriber bare ikke hvad Airedalen laver på den liste ! Ja det ville være skønt :banan:.... jeg ville ærlig talt hellere bo i en by befængt med mops og airedale terriers end alle rendte rundt med et våben :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst presaio Besvaret Marts 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2013 Ja det ville være skønt :banan:.... jeg ville ærlig talt hellere bo i en by befængt med mops og airedale terriers end alle rendte rundt med et våben :stupid: Jeg er ikke helt sikker på denne. Mops ser da uhyggelig farlige ud, med de store runde hundeøjne, der kan poppe ud når somhelst når de kigger på en! Kunne jo tænkes at de var sprængfarlige eller dødbringenede projektiler.. lur mig ikke om en amerikansk advokat kan fyre den af i en retsal og vinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2013 Jeg er ikke helt sikker på denne.Mops ser da uhyggelig farlige ud, med de store runde hundeøjne, der kan poppe ud når somhelst når de kigger på en! Kunne jo tænkes at de var sprængfarlige eller dødbringenede projektiler.. lur mig ikke om en amerikansk advokat kan fyre den af i en retsal og vinde Sikkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Marts 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2013 Labben er en led satan og derfor også forbudt. Sært pudlen er tilladt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Marts 31, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2013 Ja det ville være skønt :banan:.... jeg ville ærlig talt hellere bo i en by befængt med mops og airedale terriers end alle rendte rundt med et våben :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret April 1, 2013 Rapporter Share Besvaret April 1, 2013 Ja så må man da sige, til trods for vores hundelov er latterlig, så er det da lidt mere gennemskueligt, at de samme hunderacer er forbudt i hele landet:) sikke et besvær det der ku give hvis man skulle flytte.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts