Hop til indhold

Lidt video af min GD på 7 mdr.


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Hihi, Hopsa altså!

 

Hvis det skulle holde mig tilbage, ikke at få respons på indlæg om min træning, billeder eller video af mine hunde, så var jeg stået af for evigheder siden.

Og jeg vil endda betegne mig selv som en nørd.

Absolut ikke så dygtig en nørd som mange af de andre herinde, men jeg mænger mig gladeligt med dem og suger til mig - Har de noget at udsætte på min træning, så tager jeg den til mig og lære af det.

For de er sgu' ret dygtige de andre nørder og om selvom jeg muligvis aldrig bliver så dygtig som dem, så skal det ikke afholde mig fra at delagtiggøre alle andre i mine udskejelser med de der firbenede dyr.

 

Så fortsæt endelig - De er skønne at se på dine grander og i holder en fest, det er jo tydeligt.

Det er skønt at se på!

Er det ikke det vigtigste?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, Hopsa altså!

 

Hvis det skulle holde mig tilbage, ikke at få respons på indlæg om min træning, billeder eller video af mine hunde, så var jeg stået af for evigheder siden.

Og jeg vil endda betegne mig selv som en nørd.

Absolut ikke så dygtig en nørd som mange af de andre herinde, men jeg mænger mig gladeligt med dem og suger til mig - Har de noget at udsætte på min træning, så tager jeg den til mig og lære af det.

For de er sgu' ret dygtige de andre nørder og om selvom jeg muligvis aldrig bliver så dygtig som dem, så skal det ikke afholde mig fra at delagtiggøre alle andre i mine udskejelser med de der firbenede dyr.

 

Så fortsæt endelig - De er skønne at se på dine grander og i holder en fest, det er jo tydeligt.

Det er skønt at se på!

Er det ikke det vigtigste?

 

Jeg vil meget gerne suge til mig fra mere erfarne folk, men siger de ikke noget er det svært ;-)

Og jo, bestemt er det vigtigst at vi hygger os og hundene er skønne at se på, men er det kun mig selv der synes det er der jo ingen grund til at lægge noget op her inde. Det er jo netop debatten, meningsudvekslingen, og alt det andet der gør at man bruger et forum... synes jeg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg vil meget gerne suge til mig fra mere erfarne folk, men siger de ikke noget er det svært ;-)

Og jo, bestemt er det vigtigst at vi hygger os og hundene er skønne at se på, men er det kun mig selv der synes det er der jo ingen grund til at lægge noget op her inde. Det er jo netop debatten, meningsudvekslingen, og alt det andet der gør at man bruger et forum... synes jeg :-)

 

Tag springet og hop ind i rallytrådene.

 

Personligt holder jeg øje med nogle få tråde for at få tiden til at hænge sammen.

Så må de andre tråde komme lidt længere nede på prioritetslisten - Hvis jeg har tid, så læser jeg dem, ellers får jeg ikke svaret.

Mon ikke der er andre der har det på samme måde?

Der er i hvertfald et par brugere jeg aldrig ser udenfor de tråde.

 

Så er ret sikker på der langt hurtigere er mere respons hvis du smider det i træningstrådene.

For ehhh.... Synes generelt ikke træningsnørderne plejer at holde sig tilbage :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag springet og hop ind i rallytrådene.

 

Personligt holder jeg øje med nogle få tråde for at få tiden til at hænge sammen.

Så må de andre tråde komme lidt længere nede på prioritetslisten - Hvis jeg har tid, så læser jeg dem, ellers får jeg ikke svaret.

Mon ikke der er andre der har det på samme måde?

Der er i hvertfald et par brugere jeg aldrig ser udenfor de tråde.

 

Så er ret sikker på der langt hurtigere er mere respons hvis du smider det i træningstrådene.

For ehhh.... Synes generelt ikke træningsnørderne plejer at holde sig tilbage :engel:

 

Det ville i hvert fald være synd at sige! :lol: Og heldigvis for det da!

Link til indlæg
Del på andre sites

T

 

Så er ret sikker på der langt hurtigere er mere respons hvis du smider det i træningstrådene.

 

Enig... eller hvis du laver en separat tråd, så måske gøre det tydeligere i overskriften og startindlægget, hvad du ønsker med tråden, og hvad det er for en type respons/debat du kunne tænke dig i den, for det var i hvert fald meget uklart for mig (og er det sådan set stadig), hvilket holdt mig tilbage fra at svare. :-) Jeg er stadig ikke helt med på, om det især er de andre molosse-ejere, du gerne ville have til at deltage? For så skal du måske også gøre det mere tydeligt. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Twitter :confused:

 

Ej ved du hvad, min telefon er sådan en der kun kan ringes til og fra og sms'er kan den osse, men så stopper det osse det ;-)

Nettet besøger man fra sin computer, altså den der er udstyret med en 17" skærm og ikke har netforbindelse hvis man ta'r den med på tur :pift:

 

 

Tak, jeg lover de blir ved med at arbejde, der går nok bare noget tid før jeg flasher det på HF igen, men så er der jo altid det der facebook du kan se dem på :5up:

Avs, sådan en telefon har jeg også. Den kan endda ikke sætte smilyer ind i sms'erne. Good old fashion!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...