Hoppebolden Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Stort tillykke med hende. Hun ser rigtig sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Jeg er virkelig glad for at du ventede med at skrive om hende, indtil du vidste, at det ville fungere! Dejligt med en lykkelig historie - og hvor er hun bare bedårende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Ja, det er fantastisk. Jeg kan mærke at følelserne bliver stærkere og stærkere for hende hver dag - jeg tror stadig ikke helt jeg forstår at hun er vores? Martin og jeg talte lige om i går, hvor længe der gik før vi følte at Charles og Sally var vores? (og ingen af os kan huske det ) For jeg er der nemlig heller ikke med Dexter endnu, selvom jeg ELSKER ham. Det er lidt sjovt. Hun ser så dejlig ud, og de ser virkelig tilpasse ud i hinandens selskab, dejlig dejlig tråd at læse, stort tillykke :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Total fin beslutning i har truffet :5up:....og billederne taler et tydeligt sprog :hjerte:...det kan kun blive fantastisk....TILLYKKE til jer, de to tøser klæder jo hinanden!!!:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Sikke en fantastisk tråd. Hun ser bare så skøn ud, hende Mollie. Hvor er det da bare perfekt at hun er kommet hjem til jer! Sad netop også og læste hendes omplaceringstråd i går aftes, og tænkte gad vide hvor hun mon var havnet henne... Skønt skønt! De klæder også hinanden de to, Ninja & Mollie :hjerte: Kæmpe tillykke med hende :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Åårrrhhh Jeg tænkt det nok.. Stort tillykke til jer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Åh, dejligt at høre! :banan: Og tillykke med hende, hun lyder virkelig dejlig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Kæmpe tillykke med hende, hun ser skøn ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Tillykke med hende. Sikken en bedårende blanding. Der er lidt "Kooiker" over hendes udtryk, hvor er hun skøn. Men ...... man kunne jo godt får lukket tråden (af en moderator), når man nu er her på HF og får en omplaceringshund, man behøves jo ikke at der bliver skrevet hvem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Tillykke med hende. Sikken en bedårende blanding. Der er lidt "Kooiker" over hendes udtryk, hvor er hun skøn. Men ...... man kunne jo godt får lukket tråden (af en moderator), når man nu er her på HF og får en omplaceringshund, man behøves jo ikke at der bliver skrevet hvem. Vores dyrlæge har selv en kooiker, og lige ved første øjekast udbrød hun 'næææææh, det er jo en lille kooiker'. Ja det har du ret i, og jeg overvejede også om jeg skulle gøre det, men jeg kom frem til at jeg faktisk syntes at tidligere ejer af Mollie selv skulle have lov til at fortælle, at Mollie var blevet omplaceret. Der er uden tvivl mange følelser involveret, og jeg ville selv synes det var underligt hvis jeg ikke selv fik 'lov' til at lukke tråden om min egen hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Tillykke med hende. Hun er gudesmuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Stort tillykke med familieforøgelsen! :banan: Hun er vildt kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 tillykke, hun ser også bare såååååå dejlig ud, så kan godt forstå at i faldt for hende! Hun er sådan en der går lige i hjertet, tror jeg:) Og dejligt for hende at hun kommer hjem til en anden sød hund, som kan vise hende hvordan man er alene hjemme, så går det helt sikkert meget nemmere:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Tusind tak alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Tillykke med smuksakken. Det er så dejligt med solstrålehistorier. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Jeg havde ikke set den anden tråd, har lige læst den nu, ej blev helt vildt rørt (godt jeg først læste den nu!), hun lyder da bare helt vildt dejlig Og alt det i har sat i værk så hun kan nå at lære alene hjemme træningen, i er bare så gode, det er næsten verdens bedste hemmelighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Jeg havde ikke set den anden tråd, har lige læst den nu, ej blev helt vildt rørt (godt jeg først læste den nu!), hun lyder da bare helt vildt dejlig Og alt det i har sat i værk så hun kan nå at lære alene hjemme træningen, i er bare så gode, det er næsten verdens bedste hemmelighed Haha, ej hvor er du sød - ja, det er I allesammen Hun er også helt vildt dejlig Vi er netop lige kommet hjem fra en næsten 2 timer lang strandtur med Franziska og Maya, og hun var bare så god til at komme når jeg kaldte :hjerte: Hun opførte sig næsten mere eksemplarisk end en hvis anden hund :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Forstår godt du har holdt det hemmeligt så Men dejligt at det hele er godt :banan: .. Flere billeder!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Forstår godt du har holdt det hemmeligt så Men dejligt at det hele er godt :banan: .. Flere billeder!! Enig... flere billeder!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Skal nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cricht Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Sikke en fantastisk historie - Stort tillykke med hende!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Havde læst denne tråd - men åbenbart haft for travlt til at svare Så også herfra skal det lyde tillykke med hende... Hun er så charmerende! Og så dejligt det går godt med de to damer! Hvor er de søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Årh!!!! Ej men for pokker da. Hvor er hun bedårende og overdrevende smuk. Ih kæmpe mega stort tillykke med hende. For søren hvor er det dejlig læsning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Lidt billeder fra forårs-klargøring af altanen, beklager skyggerne på billederne. For filan det er svært at tage billeder af to hunde Var ude for at købe blomster idag, og tænkte at det kunne jeg da godt lige nå på 20min., som er det tidsinterval vi træner på lige nu. Nå, men køen til blomsterboden i Superbrugsen var virkelig lang, og jeg stod og trippede og kunne ikke huske præcis hvad klokken var da jeg gik fra pigerne, så jeg satsede .... stort! De endte med at være alene i 42min. Jeg styrtede op af trapperne med favnen fuld af blomster, jord ud over det hele og en 50L plantesæk over skulderen, og så gad Mollie ikke engang komme ud for at hilse! Næh, hun var ikke færdig med sit ben, og det var altså lige lidt vigtigere end mig ... Så virkelig god succes, tror dog lige vi venter lidt inden vi laver sådan et stunt igen :stupid: Sidder og hører optagelsen igennem nu, er kommet på 22. minut, og indtil videre er Ninja færdig med sit ben, men kan høre at Mollie stadig ligger og hygger med sit, og ingen piv! EDIT: Hun gør 3 gange ved 28. minut - det er tydeligt at hun hører noget eller nogen ude på opgangen. Hun stopper dog selv, og de 3 gø varer ikke mere end 10sekunder, og vender derefter tilbage til sit tyggeben, SÅDAN! (Og Ninja er bare stille, kan høre hun lige kommer ud fra sengen for at tjekke ud, men går så ind igen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts