Gæst Cinta Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Hej allesammen Jeg skal have købt et autobur til min hund (en eurasier på små 25 kg.). Jeg vidste at jeg gerne ville have et tuv-godkendt (og gerne crashtestet). Da disse jo er ret dyre, gik jeg på jagt efter et brugt. Nøj, det er svært at finde rundt i. Folk skriver ikke, om deres bur er tuv-godkendt osv. Men pludselig slog det mig, midt i gennemgangen af alle annoncerne: "De åbner allesammen bagtil". Jeg skal have et der åbner i siden, da jeg kører i Kia Picanto. Så gik jeg ind og kiggede på alle de fabriks-nye tuv-godkendte osv. bure, og heller ikke her ser det ud til at de findes med "side-åbning". Nogle erfaringer? Kender i nogle "sikre" bure med sideåbning? Mvh. Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Er der andre end Variocage som rent faktisk tüv-godkendt? og crashtestet at hunden overlever? Variocage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Er der andre end Variocage som rent faktisk tüv-godkendt? og crashtestet at hunden overlever? Variocage Kiggede på andre modeller, da jeg skulle have bur, men fandt ikke andre der er crashtestet. Det er et par år siden, så måske er der kommet flere godkendte modeller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Jo, måske det her: Proline Cerberus Medium Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Der er også Artflex kan jeg nu se http://www.artfex.se/hundbur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Der er også Artflex kan jeg nu se http://www.artfex.se/hundbur Naivt tænkte jeg, at det måtte da være billigere, når det nu var sådan helt simpelt. Tro om igen! Har forresten variocage og elsker det. Uden skillevæg i dobbeltburet kan der snildt ligge 3 bordere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cinta Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Der er efterhånden en del tuv-godkendte mærker på markedet, selvom Variocage var de første Mit problem er, at det skal kunne åbnes i siden. Og det kan jeg ikke finde nogen (tuv-godkendte) som kan :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts