LilleBali Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Min kæreste arbejder for en større slagteri-virksomhed, og har i den forbindelse fået diverse smagsprøver hjem. Blandt andet har vi 3 kasser med dåseleverpostej, i alt 36 styks, som vi da aldrig får tygget os igennem. De er mindst holdbar til 6/5-2016, er fra Faaborg Middagsretter, og hver dåse vejer 125 g. Jeg tænker om nogle kunne bruge dem, enten som godbid, eller til feks spor, og giver dem gerne væk, samlet eller kassevis. Umiddelbart tror jeg ikke det kan betale sig at sende dem. Så, kom glad, hvis du eller din hund kan bruge dåseleverpostej en mass' 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Ja ja jaaaaaaaa!!!!! Mig, mig, mig:-) Så kan manden få mad:mrgreen: Nej, pjat, Bella ELSKER leverpostej, og det er perfekt til spor:mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Kan du slæbe dem med til Djursland, eller skal jeg hente dem næste gang jeg kører sydpå? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Åhrr det er den bedste leverpostej i verden! Den ville Inca sku ikke få lov at spise :b gid jeg kunne få lidt men bor ret langt væk -.- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Ja ja jaaaaaaaa!!!!! Mig, mig, mig:-) Så kan manden få mad:mrgreen: Nej, pjat, Bella ELSKER leverpostej, og det er perfekt til spor:mums: Super, tænkte nok der var nogen der ville få glæde af dem , hvor meget vil du have? Kan du slæbe dem med til Djursland, eller skal jeg hente dem næste gang jeg kører sydpå? Du må meget gerne komme forbi næste gang du er sydpå Åhrr det er den bedste leverpostej i verden! Den ville Inca sku ikke få lov at spise :b gid jeg kunne få lidt men bor ret langt væk -.- Hehe, skal forhåbentlig til Sjælland i den nærmeste fremtid, ellers tænker jeg der måske er andre hf'ere der skal den vej? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret April 22, 2013 Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 null Ville ihvertfald ikke have noget i mod at få lidt, synes det er for dyrt at købe efterhånden, men spiste det altid som barn ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2013 Ville ihvertfald ikke have noget i mod at få lidt, synes det er for dyrt at købe efterhånden, men spiste det altid som barn ^^ Det må vi se om ikke vi kan finde ud af så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Ville også sagtens kunne bruge noget, synes nemlig også det er en fantastisk leverpostej:) hvor er det henne i landet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 23, 2013 Rapporter Share Besvaret April 23, 2013 Jeg vil meget gerne bede om noget, og kan hente selv. Hvis det er nemmere for nogen at hente i Randers kan jeg evt. tage det med hjem til mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret April 24, 2013 Rapporter Share Besvaret April 24, 2013 Ihh jeg ville da også gerne have noget - hvis der er flere dåser tilbage? Måske Anne vil tage med til mig også, igen hvis det altså er muligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2013 Hej allesammen. har ikke været på et par dage, er småsløj, men vender lige tilbage til jer i næste uge, mon ikke der er nok til jer alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts