anne-lise hansen Skrevet Maj 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2013 Her er så de nyeste billeder af frække Ollie ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2013 Hvor ser han sød ud ..han ligner ham Bølle, jeg lige har haft til omplacering herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
spjæt Besvaret Maj 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2013 ded er da ikke spam- hvis jeg billedspammede med min hund, havde der været mindst en hel side - 10 -15 billeder. Så mange flere billeder, så vi kan få et indtryk :0))) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 Han ER en Bølle - jeg tror aldrig jeg har haft en hvalp der bider i så meget - pludselig kommer han hoppende og dansende med et eller andet i munden - før var det toiletbørsten uhm lækkert ! - de andre hvalpe har da kun indimellem ødelagt noget når jeg ikke var hjemme ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schæfertossen Besvaret Maj 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 Fræk Bølle eller ej - hvor er han sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 spjæt skrev: ded er da ikke spam- hvis jeg billedspammede med min hund, havde der været mindst en hel side - 10 -15 billeder. Så mange flere billeder, så vi kan få et indtryk :0)))ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
spjæt Besvaret Maj 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 anne-lise hansen skrev: ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel. Anne lise det var bestemt ment som en venlig hentydning til at du skulle smide mange flere billeder i tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 spjæt skrev: Anne lise det var bestemt ment som en venlig hentydning til at du skulle smide mange flere billeder i tråden Det skal jeg nok prøve på - men nu kender I grunden til at det ikke altid sker - jeg tog det ikke som en kritik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2013 Schæfertossen skrev: Fræk Bølle eller ej - hvor er han sød. Måske skulle han have heddet Emil - for han minder idengrad om Emil Fra Lønneberg !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2013 Ollie har jo nu boet her i ca 1½ mdr og vi er ved at have lært hinanden rigtig godt at kende - han er en rigtig terrier , der skal meget til at slå ham af pinden , går fint i snor og har kørt med både tog & bus uden problemer , når vi er i parken og de er løse bliver han dog rigtig SUR på Tot når Tot løber fra ham og han ikke kan følge med , det lyder bare så sjovt ! men de har det rigtig godt sammen og Tot finder sig i rigtig meget fra ham den lille frække ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 her er de sidste billeder af Ollie - de er taget i går lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 anne-lise hansen skrev: her er de sidste billeder af Ollie - de er taget i går lørdag [ATTACH=CONFIG]108846[/ATTACH] Hvor bliver han dog stor og flot [ATTACH=CONFIG]108845[/ATTACH] Er du så snart færdig med alle de billeder, mor?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Hvor er han dog bare sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2013 jeg har opdaget at jeg har en meget RENLIG lille hvalp - jeg undrede mig over at deres vand i skålen altid var så ulækkert - indtil jeg opdagede at Ollie skyllede sine poter HVER gang han havde drukket af det !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 Sidder lige og hygger med en kop morgenkaffe - da der pludselig lyder et BRAG fra mit køkken - da jeg kommer der ud står Tot og Ollie nok så nydeligt side om side og guffer ½ pakke hundekiks i sig ! Gæt hvem der lige havde haft poterne på bordet - det var IKKE Tot ! Ollie har også haft " poterne i " min telefon ! den overlevede heldigvis , men jeg har lidt svært ved at vende mig til at fjerne alt fra bordet ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Jeg var ikke klar over at man skulle være bodybuilder for at have en airedalehvalp ! men det skal man ! i går lød der pludselig hyl og piv fra stuen - jeg for derind og opdagede at Ollie SAD FAST under sofaen ! jeg har en 5 personers hjørnesofa - jeg skal hilse og sige at den er TUNG at løfte ! - men ud i et helt stykke kom Ollie da ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 I går opdagede jeg at Ollies stemme var gået i overgang - der lød pludselig et voksent vov fra ham - tænk at tiden er gået SÅ hurtigt , han letter ikke ben endnu men det varer nok ikke længe . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2013 Det lyder ikke som om du keder dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2013 Du er sørme kommet i aktivering:banan:Den vaps holder dig godt nok i gang og hvor er han dejlig at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2013 (rettet) I dag har vi så hyggetrimmet lidt - jeg tror dog ikke Ollie er HELT enig i det hyggelige Redigeret Juli 7, 2013 af anne-lise hansen mangel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2013 HVor er han allerede blevet STOOOR! Men fræk ser han stadig ud til at være;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Juli 9, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2013 Hold da op han er sød Og ved du hvad? han lyder helt lige som min Zeus - han er godt nok lab og lige blevet et år, men han kommer stadigvæk med toiletbørsten - eller toilet rullen, eller en bordskåner en fjernbetjening, og han kan også finde på at "række" ud efter ting på bordet hvis man nu lige er på toilet, man skal i hvert fald ikke vende ryggen til når man laver madpakker når han er alene hjemme er der intet - men når først vi er hjemme alle sammen så skal der laves "ballade" man vil jo bare ha lidt opmærksomhed Søde Ollie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2013 Jeg har ikke sovet så godt inat - så jeg tog lige en lille efterlur på sofaen - hvor er det skønt at lukke øjnene op og se direkte ind i et par brune hvalpeøjne + en logrende hale ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2013 I forgårs undrede det mig at Ollie pludselig hoppede op og ned i stuen - jeg fløj op lige tids nok til at se min fugl flyve forbi - den er normalt i en stuevoliere - men på en eller anden måde var lågen gået op - jeg fik hurtigt kastet et håndklæde over den og lempet den tilbage i buret - heldigvis fik Ollie ikke fat i den og fik heller ikke jaget den ud af mine åbentstående vinduer ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 Så er bøllen tilmeldt DKK ´s udstilling i Ballerup i Hvalpeklasse - så må vi se og håbe at dommeren synes han er lige så god som jeg synes, om søndagen tager vi så lige DTK ´s udstilling i Haarlev når vi nu er i gang . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts