AnneMangetal Skrevet Maj 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 8, 2013 Er der nogen der ved hvor i/omkring Århus jeg kan få broderet en tekst på noget tøj? Helt præcist drejer det sig om en træningsvest:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Maj 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2013 Du kan her i skanderborg, men det er nok lige langt nok væk. Har du prøvet at Google skrædder?? Måske de kan:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2013 hvad med rideudstyrsbutikkerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2013 hvad med rideudstyrsbutikkerne? Nåh ja, hestepiger er vilde med sådan noget:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 9, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2013 Anette brodere. Startside kender masser der har halsbånd fra hende med broderi. Jeg har ikke fået lavet noget ved hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2013 Jeg kender Anette og hun er sød men jeg ved ikke noget om hendes brodering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2013 Sød, dygtig og effektiv... Jeanne hedder hun og kan kun anbefale hende :5up: Velkommen til BroderiShop.dk's webshop - BroderiShop.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts