DKWiechert Skrevet Maj 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2013 Hej DKWiechert. Vi har ikke set dig længe på Hunde Forum og din konto er derfor i fare for at blive slettet. Hvis du ønsker at beholde din konto på www.hunde-forum.dk skal du kigge forbi og logge ind inden 7 dage. Med venlig hilsen Hunde Forum Er det et hint?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Sådan en mail har jeg også lige fået, og jeg er her da jævnligt:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Den der har jeg også fået, lige nu! Og jeg har da ved Gud været aktiv herinde, hver eneste dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 de vil af med alle røvhullerne.... det er dét der er galt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 de vil af med alle røvhullerne.... det er dét der er galt. Ja, det må være sådan det er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Har også lige modtaget den samme mail Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Også mig .... der må være sket en fejl!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Ja, jeg tror også det er en fejl, jeg har også lige fået en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Også her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Mon ikke alle har fået den og Admin på en eller anden måde så kan få slettet alle de uaktive brugere, een gang for alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jep jeg har også fået den, gad vide om vi alle bliver slettet;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg tror det er fordi vi skriver for lidt herinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Hehe ja jeg har også fået den:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Farvel alle sammen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 det er nok kun dem der har et liv der bliver slettet.... bye bye, ses derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg føler mig helt udenfor ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 de vil af med alle røvhullerne.... det er dét der er galt. Ja det forklarer jo hvorfor vi to har fået den, men de andre er da så søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg føler mig helt udenfor ..... Også mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg har også lige fået den. Jeg tænkte det måske var fordi jeg aldrig logger af.. Men når så mange har fået den må der være en anden årsag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 det er da nitte at være på ferie denne uge så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Haha, jeg har også fået den mail og jeg tænkte med det samme What! Det er ikke andet end et par dage siden jeg var herinde sidst Tænkte at det kunne være fordi jeg er logget på så den husker mig, så jeg har troligt logget af og på for at systemet kunne se det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Tror den bliver sendt ud til alle, her er den også lige kommet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Pyh... jeg blev helt bekymret... Så bliver jeg nok ikke slettet alligevel.. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schæfertossen Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Også her er den lige kommet, selvom jeg har skrevet herinde de sidste dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Her er den osse landet og jeg skrev mit seneste indlæg for 4 dage siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts