Gæst Janni privat Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Nu har jeg også fået den.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg har ikke fået den! men jeg bruger selvfølgelig heller aldrig min gamle mail længere.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg har ikke fået nogen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Nu er der kommet et dementi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Nu er der kommet et dementi Yes, osse her! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Ja det forklarer jo hvorfor vi to har fået den, men de andre er da så søde :hmm: sandt nok. Det kan jo undre lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg har ikke fået den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Puha...havde også fået den og tænkte lige... Hvad for noget ?..men godt, at der kom et dementi, så vi slap med skrækken :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Tænk hvis der var lige så hurtig en reaktion på de problemer med HF vi ellers har skrevet om :hmm: Jeg har fået mail om at der muligvis er sendt en fejlmail til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Hej, Jeg har også lige fået en og jeg er da herinde hver dag V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Nu er der kommet et dementi Osse her . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Jeg har også fået den... har været logget ind så længe, jeg nok ikke kan huske mit password længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Fik den også og hurtigt efter fik jeg den her: Hej Beaglepack. Vi beklager hvis du har modtaget en mail fra os om at din konto er i fare for at blive slettet. Du skal blot se bort fra denne mail, da den er sendt ved en fejl. Med venlig hilsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 de vil af med alle røvhullerne.... det er dét der er galt. Og det forklarer jo også hvorfor jeg ikke har fået den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 de vil af med alle røvhullerne.... det er dét der er galt. Ups, så tør jeg da slet ikke indrømme, at også jeg er på den "liste". Nå, men der kom flux en mail lige efter, der sagde, at jeg ikke skulle foretage mig noget, for det var en fejl. Hmmmm - måske jeg så slet ikke er et røvhul alligevel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Fik den ogsåog hurtigt efter fik jeg den her: Hej Beaglepack. Vi beklager hvis du har modtaget en mail fra os om at din konto er i fare for at blive slettet. Du skal blot se bort fra denne mail, da den er sendt ved en fejl. Med venlig hilsen Arlzå - hvis den ikke er underskrevet, så gælder den ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Mon ikke alle har fået den og Admin på en eller anden måde så kan få slettet alle de uaktive brugere, een gang for alle. Næ, jeg er her ikke så tit, men har ikke fået nogen....... Måske han håber jeg fordufter i stilhed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Arlzå - hvis den ikke er underskrevet, så gælder den ikke. Det er den ikke - men det var den første. Såå måske jeg kan se frem til snart at blive slettet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Jeg har så ikke fået en ny mail, at det er en fejl. Skal man da virkelig logge af hver gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Jeg har så ikke fået en ny mail, at det er en fejl. Skal man da virkelig logge af hver gang? Jeg logger aldrig af, og har fået begge mails, så det burde ikke betyde noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kennelmor Besvaret Maj 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Den besked har jeg også fået to gange nu - synes det er tåbeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts