Doberfan Skrevet Maj 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2013 Sadie er her til aften rejst til regnbuebroen. Hun ville være blevet 12 om mindre end tre uger. Men hendes krop kunne ikke mere. Hendes bagpart blev svagere og svagere. Hun slæbte sine negle til blods. Jeg fik lidt lånt tid med hende ved at binde hendes poter ind. I to uger rørte hun ikke forbindingerne, men her i weekenden tyggede hun dem af - og tyggede sin ene pote til blods, næsten ind til knoglen. Jeg har flere gange været tæt på at give hende fred, men mentalt var hun bare så meget på, hun ville gerne det hele på den halve tid. I dag var der ingen tvivl. Mit ene nabopar er begge dyrlæger, og de kom herhjem og gav hende fred. Det gik så hurtigt, at de sagde hun må have været klar. Keith er ude og rejse og ved det ikke endnu. Jeg ved ikke om jeg skal fortælle ham det, eller vente til han er hjemme. Sov sødt, elskede Sadie! Du var husets dronning, og klogere end os allesammen, både 2- og 4-benede. Du vil altid være i vores hjerter. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 Det var helt sikkert den rigtige beslutning xxxxx Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Maj 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2013 :ae: Er helt enig med PP, du ved når tiden er kommet, og påtager dig værdigt ansvaret! :hjerte: RIP Sadie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Åh nej øv, havde håbet I fik meget længere tid sammen endnu, især så godt som det jo ellers gik oven på operationen :-( Hvil i fred, Sadie... Og kæmpe krammer til dig, doberfan :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Åh nej ...det gør mig ondt, at høre.:ae: Mange tanker herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Varme tanker herfra. Hvil i fred Sadie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Bare der fandtes en emoticon, der sagde "I'm so sorry for your loss, but please know that you did the right thing", for jeg har altid svært ved at finde ordene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Knus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Sov sødt Sadie :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Åh nej:megaked: Det gør mig ondt:ae: Men det lyder som om hun var klar. Sov sødt Sadie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Sov sødt smukke Sadie <3 Og Doberfan - en hel masse trøstekram til dig fra os og især fra Alto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Græder med dig, men det lyder bestemt som den rigtige beslutning. Run free Sadie <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Farvel og sov sødt Sadie. Det lyder som om du har gjort det absolut bedste for din kære pige, Dober. Den vigtigste beslutning vi som hundeejere kan træffe, er at sige farvel i rette tid. Det er vores fornemste opgave at give de firbenede en værdig og tryg afsked. nu løber Sadie omkring regnbuebroen sammen med sine "brødre" og "søstre" og venter på sin mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Mange tanker til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Sov sødt Sadie :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 :ae: Sov sødt, Sadie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Jeg føler med jer og synes at du gjorde det rigtige for hende.Og man jo aldrig at takle denne afsted uden stor sorg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Jeg føler med dig Det sværeste her i livet er at at gøre det der bedst for den man elsker, når det samtidig er at gøre det der er det værste for en selv :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Åh Doberfan, det gør mig ondt på dine vegne. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Det gør mig ondt :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Det gør mig virkelig ondt:megaked: åh det må være så pokkers hårdt:bighug: sov sødt smukke Sadie:hjerte: --- mht. Keith: jeg ville sige det, men det er udelukkende ud fra mig selv. Jeg ville gerne vide besked lige meget hvad. Mange kram til dig Dober:kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 RIP Sadie Doberfan, det gør mig så ondt:ae: Men det var godt du gav hende en værdig afsked:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts