Buddha Besvaret Juni 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 Eijjh Birgitte og Skipper.. røg i øjnene Doberfan, håber i har det ok og at du kan smile af alle de små sjove ting hun har gjort og villet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 skipper-odense skrev: ej birgitta nu sidder jeg på arbejde og tuder :hjerte: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 Buddha skrev: Eijjh Birgitte og Skipper.. røg i øjnene Doberfan, håber i har det ok og at du kan smile af alle de små sjove ting hun har gjort og villet. Tak, vi har det ok. Jeg føler slet ikke at Sadie er væk, det virker som om hun stadig er her. Ja, der er en tom plads i sofaen, men hun er lige derovre på hylden og holder øje med os. Fysisk kunne hun ikke længere være den Sadie hun altid havde været, så det er OK. Hun er lettet nu. Sådan vælger jeg i hvert fald at se på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Juni 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2013 Det tror jeg bestemt hun er. Sådan har gamle mennesker det vel også, man vil nok gerne herfra med "æren" i behold på en eller anden vis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2013 I dag ville hun være blevet 12 år. Sådan skulle det så ikke gå, men det er OK. Hun er et bedre sted nu. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2013 Doberfan skrev: I dag ville hun være blevet 12 år. Sådan skulle det så ikke gå, men det er OK. Hun er et bedre sted nu. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts