Aslan Skrevet Maj 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2013 Det er en kendsgerning som mor til Sofie må jeg gerne kalde hende for djævelafkom, og i andre må ikke Jeg elsker den lille pige men hold da op en mundfuld nogle gange. Hun har vist sig at være særlig sensitiv - det er et karkatertræk der bevirker nogle udfordringer for Sofie og ikke mindst hendes omgivelser. En for hård irretsættelse kan ødelægge en HEL dag, i kid you not!!!! MEN: Ja for historien omhandler jo ikke kun Sofie, vi har nemlig vores egen lille livsline herhjemme, til at hjælpe Sofie når hun har en dårlig dag..... Hvis hun kommer hjem fra DP og der er sket for meget - bliver hun klynkende, ulykkelig, ved ikke hvad hun vil og derfor bliver sur........ Men så kommer Aslan, f. eks med sit legetøj og smider det foran hende, og wupti - så er hele Sofies verden forandret. Andre gange kommer han med en bold - men bolde er Aslans ynglings, så han slipper den ikke, men går frem og tilbage foran hende - og Sofie griner og rækker ud efter bolden. Ofte invitere Aslan hende med ud i haven for at hun skal jagte ham ( nå ja, optimist er han vel). Lige for tiden er hun pisse sur om morgenen, ligegyldigt om vi har haft helveds nat eller god nat (alt efter hvor mange gange moderen har skullet ind til hende), MEN hun skal bare se Aslan - så bliver hun glad, og væsentlig mere medgørlig :blink: Og jeg tror et eller andet sted at Aslan ved det - for han er imøde kommen når vi går ind i stuen for at sige godmorgen, hun får lige et kys på fingrende og så er alt godt. Nogen gange tænker jeg lidt om barn og hvalp mon minder om hinanden, Aslan har for det meste været en super god legeonkel over for hvalpe. Men i bund og grund er jeg utrolig taknemmelig for Aslan - det har jeg altid været - men er det bare lidt mere nu hvor han faktisk kan hjælpe med at gøre en dårlig morgen til en god morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Årh (Og hvem ville ikke blive i godt humør af Aslans fjollerier???) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Aslan er fantastisk! Sofie har jeg kun mødt, da hun stadig var i mors mave, og da var hun sød og stille og rolig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Aslan er fantastisk! Sofie har jeg kun mødt, da hun stadig var i mors mave, og da var hun sød og stille og rolig. DET er hun ikke længere ihvertilfalde ikke hele tiden......! Du kom ikke hjem her til sommer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Nogle hunde kan bare det der med børn (og hvalpe), og andre kan ikke. Vi er heldige, vi der har/har haft sådan en :5up: Jeg er da 100% sikker på at de udmærket godt ved, at de små kræ ikke kan gøre for det, hvis de er lidt belastende ind imellem Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Nej det bliver først til efteråret. Vi skal vist til bryllup i Tyrkiet i juli. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Nej det bliver først til efteråret. Vi skal vist til bryllup i Tyrkiet i juli. Så kan hun forhåbentlig gå til den tid - så må du komme fordi og se hun ikke er så stille og sød længere (jo altså for det meste sød, meeeen....) Er du hjemme længe nok til en overnatning med Aslan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Nogle hunde kan bare det der med børn (og hvalpe), og andre kan ikke. Vi er heldige, vi der har/har haft sådan en :5up:Jeg er da 100% sikker på at de udmærket godt ved, at de små kræ ikke kan gøre for det, hvis de er lidt belastende ind imellem Dejlige billeder Helt enig.....og billederne af Sofie og Aslan beviser jo tydeligvis alt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Sikke nogle dejlige billeder, hvor bliver man bare varm indeni. Ihhh det der med særlig sensitiv kan jeg nikke genkendene til, jeg er det ikke men begge min mor og begge mine søskende er... det kan virkelig kræve nogle udfordringer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Jeg er det selv og ja, det er faktisk virkelig hårdt! Ikke mindst fordi man får så dårlig samvittighed over at være så "skrøbelig" og "sart"... Cookie hjælper også altid mig. Ligemeget hvilket humør jeg er i, så kan hun få mig glad igen eller berolige mig. Jeg har tilbragt hele dagen på egeskov slot med en flok specialklassebørn og kan nu se frem til en 2 timers bustur i konstant larm. Det er en hård dag! Jeg kan faktisk også godt mærke når jeg har været for længe væk fra Cookie. Der mangler en eller anden ro og tryghed.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Så kan hun forhåbentlig gå til den tid - så må du komme fordi og se hun ikke er så stille og sød længere (jo altså for det meste sød, meeeen....) Er du hjemme længe nok til en overnatning med Aslan? Har ingen faste planer endnu, men ja det satser jeg på. Det var så hyggeligt sidste gang, det ville være dejligt med lidt mere tid sammen med Aslan og hans familie. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 FANTASTISKE billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Det er bare kærlighed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 De billeder er da lige til en eller anden konkurrence. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Sødeste, rareste Aslan Hvor er han bare god, altså! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Skønne hyggelige billeder Det er dejligt, når barn og hund kan sammen uden større problemer. Her har Siku opgivet min datter, når hun tager et hys flip. Det virker til, han ikke gider mere ballade med hende, så han enten gøer(så jeg kommer)eller går væk fra hende. Han forsøger at trøste min datter, hvis hun er faldet eller været uheldig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Virkelig skønne billeder, med en dejlig fortælling om de to :hjerte: Lyder virkelig som om, at de har et helt specielt forhold! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Skønne billeder Og hvor er det super, at Aslan har den virkning på hende, især når hun er så sensitiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Maj 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2013 Alle bliver da i lidt bedre humør af de der skønne Aslan rynker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Maj 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2013 Dejlige billeder af Aslan og en yndig lille engel. Det er hvad jeg ser Men kender alt for godt til det med sensitive børn Godt at man elsker dem så højt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2013 Dejlige billeder af dine unger! Hvor er det bare dejligt at de har så meget glæde af hinanden, kan godt forstå at Aslan har den indvirkning på hende, han er sååå søøød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christina Besvaret Juni 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2013 Fantastisk fine billeder Hund og sensitive unger kan være en rigtig god match Det er en af mange grunde, hvorfor vi besluttede os for at få hund..... Og allerede nu, ser jeg hvilken virkning kræet har på barnet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2013 Hej, Sikke fantastiske billeder-jeg bliver helt varm om hjertet . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts